Test af autostole??
Fra : Lars Hansen

Dato : 09-12-06 17:17

Hej i gruppen

Min kæreste så for nylig en udsendelse i fjernsynet om test af autostole men
kan ikke huske det hele (Hun sov det meste af tiden).

Hun mener der var noget med at en autostol med navnet "Primeur" fra Kvickly
blev kaldt tilbage og folk kunne få deres penge retur.

Er der nogen der så den udsendelse og kan fortælle mig hvilken kanal det var
på og gerne hvilket program??

Mvh
Lars Hansen

Fra : Mette og René

Dato : 09-12-06 18:42

"Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kvickly blev kaldt tilbage og folk kunne få deres penge retur.
>
> Er der nogen der så den udsendelse og kan fortælle mig hvilken kanal det

hejsa

jeg mener jeg så noget i rabatten på dr 1 om at en stol solgt i kvickly var
blevet kaldt tilbage og man kunne få penge tilbage for den som du selv
skriver men kan ikke huske hva den hed mon ikke du kan finde noget om det
inde på rabattens hjemmeside

mette

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-06 18:46

"Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der så den udsendelse og kan fortælle mig hvilken kanal det
> var på og gerne hvilket program??

Ved ikke hvilken udsendelse det var, men det var vist dette de referede til:

http://www.taenk.dk/index.php?sid=1&cid=6924&scid=6942

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Brian Olsen

Dato : 09-12-06 21:28

De havde noget om det i tvAvisen fredag aften.
Stolen er mere farlig end den er sikker og kunne slet ikke holde barnet fast
ved en kolision.

Det mangler da også bare at de trækker stolen tilbage, men hvad med dem her
købt en for flere år siden???

Fra : Lars Hansen

Dato : 09-12-06 21:54

> [...]
> Kvickly blev kaldt tilbage og folk kunne få deres penge retur.
>
> Er der nogen der så den udsendelse og kan fortælle mig hvilken kanal det

Jeg takker mange gange for svarene og har nu læst annoncen og set TV-avisen
fra i torsdags.
Godt nok har vi købt vores i januar måned, men de får bare lov at betale ved
kasse 1 når vi kører ind med den. Ikke om min kommende datter/søn skal sidde
i den. Det er nok at storesøster har siddet i den uden egentlig at være
brugbar......

Mvh
Lars Hansen

Fra : cj

Dato : 10-12-06 22:34

Hej,

En lille indskyldelse...(da jeg så en der satte et link på til TÆNK´s test
af autostole) Denne test er fuld af fejl og er ikke til at regne med (de
har endda rykket rundt på billederne i bladet så det ikke stemmer overens
med testen under- det er ihvertfald det jeg har hørt!).
Tag altid hen til en butik der ved hvad de snakker om... ex. Ønskebørn, de
har et stort udvalg og ved hvad de snakker om... Man vil jo gerne passe så
godt man overhovedet kan på de små pus, ikke sandt... :)

Det er i øvrigt 5 gange mere sikket at have børnene siddende i en bagudvendt
autostol, end en forudvendt... Så ved I det

Venligst

CJ