Flytte
Fra : Ann Nielsen

Dato : 09-12-06 12:27

Hej.

Min lille hund og jeg skal flytte ind i en lejlighed her sidst i december
måned.

Han har altid boet i et hus med min tidligere kæreste og mig, og han er lidt
over 3 år gammel!

Hvordan gør jeg overgangen bedst? Jeg får lejligheden på fredag og skal
først være ud af huset d. 9. januar - da der jo skal males osv ;) Men jeg
vil gerne have at min skønne hund, får den bedste overflytning!

På forhånd tak,

Gizmo & Ann

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 09-12-06 14:59

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> først være ud af huset d. 9. januar - da der jo skal males osv ;) Men jeg
> vil gerne have at min skønne hund, får den bedste overflytning!

Hej Ann

rart at høre nyt fra dig og Gizmo.

For et par år siden flyttede jeg fra et hus på 130 m2 med en pænt stor
indhegnet have til en andelsbolig på 95 m2 med en lille indhegnet gårdhave.
Det tog mine dengang to labtøser på 4½ og 2½ år helt uden problemer. Jeg
mener, at hunde er mest knyttet til deres menneske og ikke så meget til
deres bolig. Jeg kompenserer så for den meget mindre have ved dagligt at gå
2 lange ture med Sally i skoven og ved stranden, som ligger lige i nærheden,
og det virker hun helt tilfreds med.
Held og lykke med flytningen.

Venlig hilsen, Anelise