oscommerce problem med sprog sat til dansk~
Fra : Ralle

Dato : 08-12-06 18:43

Hejsa..

Jeg har installeret oscommerce på www.bixmix.dk

nu har vi fået sproget lavet om til dansk.

når sproget er sat til engelsk, virker alt som det skal, men når
man sætter sproget over på dansk, er der nogle sider der er
blanke, hvordan kan det være??

jeg hoster hos one.com, og de siger at jeg skal kigge i
documentrationen, og der står ikke noget, og så siger de bare at
man skal spørge i deres forum. det har jeg nu gjordt.

kan i hjælpe mig med at få det til at virke når sproget er sat
til dansk? og det er filerne: checkout og account der ikk virker.

Ralle

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ole N

Dato : 11-12-06 09:39

> [...]
>
> kan i hjælpe mig med at få det til at virke når sproget er sat
> til dansk? og det er filerne: checkout og account der ikk virker.

Hej Ralle,

Hvis du kikker i biblioteksstrukturen under OSC vil du finde dine sprogfiler
under \includes\languages\danish - filerne hedder det samme som under
\includes\languages\english , men jeg kan forestille mig at dine filer der
oversætter til dansk mangler eller måske er tomme .

her er f.eks. indholdet fra "min"
....\includes\languages\danish\checkout_pbscc.php.

<?php

define('NAVBAR_TITLE_1', 'Kassen');
define('NAVBAR_TITLE_2', 'Transaktion');

define('HEADING_TITLE', 'Online betaling af bestilling');

define('CARD_NUMBER', 'Kortnummer');
define('EXPIRE_DATE', 'Udløbsdato');
define('EXPIRE_DATE_HINT', 'måned / år');
define('CVC', 'Kontrolcifre');
define('CVC_HINT', ' (3 cifre - står bag på kortet)');
define('ORDER_NUMBER', 'Ordrenummer');
define('ORDER_AMOUNT', 'Beløb som skal hæves');

define('TITLE_CONTINUE_CHECKOUT_PROCEDURE', 'Gennemfør transaktion med
online betaling');
define('TEXT_CONTINUE_CHECKOUT_PROCEDURE', 'for at færdiggøre
bestillingen');
?>

mvh
Ole