Y-stik til ADSL-modem
Fra : Robert

Dato : 08-12-06 14:40

Hej

jeg har hjemme en TDC Bredbånd Professionel forbindelse, hvortil der
hører et 1-ports modem. Til dette modem har jeg brug for at kunne
tilsluttet både en router samt en adapter til bredbåndstelefoni.

Kan man anvende et Y-stik, hubs eller lignende til dette?

På forhånd tak for hjælp

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 08-12-06 15:02

"Robert" <isl33392@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Du tilslutter din router og til denne tilslutter du din PC og adaptor til
telefon
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Robert

Dato : 08-12-06 15:12

Paul Østerby Sørensen skrev:
> Du tilslutter din router og til denne tilslutter du din PC og adaptor til
> telefon

Men får jeg så ikke problemer med at nogle af portene er låst
(firewall)?

Jeg har slet ikke styr på firewalls, routere ol. men syntes at have
hørt om problemer med tilslutning af disse adaptere igennem routere
hvor nogle af portene er låst.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-12-06 16:02

"Robert" <isl33392@tiscali.dk> wrote in message

> [...]
> telefon

>Men får jeg så ikke problemer med at nogle af portene er låst

jo måske, men nok nærmere at man bruger for meget båndbredden

>Jeg har slet ikke styr på firewalls, routere ol. men syntes at have
>hørt om problemer med tilslutning af disse adaptere igennem routere
>hvor nogle af portene er låst.

Nogle adabtere har indbygget router, så selve adabteret tilsluttet først, og
derefter computer/switch osv