"graviditets-hormoner" i kroppen i hvor la~
Fra : Mygge-laden

Dato : 08-12-06 11:19

Hejsa.

Jeg har et lidt mystisk spørgsmål; I hvor lang tid efter en abort eller
fødsel, er der "graviditets-hormoner" at spore i kroppen?? Altså forudsat de
er der efter abort/fødsel..

Mvh
Mygge-laden

Fra : akupunktøren

Dato : 08-12-06 11:44

Hej

Jeg mistede selv et foster i 13. uge (det havde været dødt siden
10.uge viste det sig ved skanningen, men det var ikke blevet udskudt af
min krop, så derfor fik jeg en udskrabning). Og de sagde dengang til
mig, at hvis jeg tog en graviditetstest inden for de næste 2-3 uger,
ville den stadig vise positiv - min krop ville altså i et stykke tid
stadig "tro" at den var gravid uden at være det. Jeg ved ikke om det
er det samme efter en rigtig fødsel - der tror jeg at mange andre
hormoner tager over, for at fødslen skal starte og for at mælken
løber til - så jeg tror ikke det er det samme der.

--
Med venlig hilsen Anne Louise
www.akupunkt.dk

Fra : akupunktøren

Dato : 08-12-06 11:44

Hej

Fra : Mygge-laden

Dato : 08-12-06 11:47

"akupunktøren" <akupunkt@akupunkt.dk> wrote in message
[...]

Hejsa..

Tak skal du have.. Det er egentligt primært efter abort, at jeg er
interesseret i, så det gør ikke så meget du er i tvivl om hvordan det er ved
fødsel. Mange tak skal du have

Mvh
Mygge-laden