Andet multimedie
bentjuul 3670
PowerPoint templates ?
Fra : Marianne

Dato : 08-12-06 10:19

Hej

Jeg søger et web-sted, hvor man kan se - og gerne købe - smukke
PP-templates. Det skal ikke være noget med skrappe farver,
stars-and-stripes, $-tegn, grafer etc., men en meget diskret baggrund/textur
og en smule 'kant'. Gerne japansk inspireret.

Jeg havde en god adresse for et par år siden, men har desværre forlagt den.

mvh
Marianne

Fra : Villy Erichsen

Dato : 08-12-06 15:06

In article <45792dde$0$848$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Marianne
<skriv@ikke.dk> wrote:

> [...]
> og en smule 'kant'. Gerne japansk inspireret.
>
> Jeg havde en god adresse for et par år siden, men har desværre forlagt den.

Prøv at søge på Google med Powerpoint templates - der er rigtig mange
muligheder både gratis og købe

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Marianne

Dato : 08-12-06 15:26

> Prøv at søge på Google med Powerpoint templates - der er rigtig mange
> muligheder både gratis og købe
>
> --
> Venlig hilsen
> Villy Erichsen

Hej

Ja - det er det, der er problemet Jeg har i en time eller to klikket mig
igennem de første 5 siders 'hit'. Der er ganske rigtigt mange, men jeg har
ikke været heldig at finde nogle, som bare tilnærmelsesvist ligner det, jeg
søger.

Nå .. men jeg klikker bare videre.

mvh
Marianne

Fra : LarsJ

Dato : 08-12-06 22:57

Marianne skrev:

> [...]
> ikke været heldig at finde nogle, som bare tilnærmelsesvist ligner det, jeg

Prøv Googles billedsøgning - det giver et bedre overblik. Du kan evt.
også på fil-typen, altså ".ppt".
Så får man en masse færdige præsentationer frem, som du ofte kan
downloade og hive masteren/templaten ud af.

Fra : Marianne

Dato : 09-12-06 11:44

> [...]
> på fil-typen, altså ".ppt".
> Så får man en masse færdige præsentationer frem, som du ofte kan downloade

Super ide. Tak!

mvh
Marianne

Fra : gitte

Dato : 09-12-06 14:49

--

"Marianne" <skriv@ikke.dk> wrote in message
> [...]
> baggrund/textur og en smule 'kant'. Gerne japansk inspireret.
>
> Jeg havde en god adresse for et par år siden, men har desværre forlagt

jeg lavede lige et par stykke, prøv at se om du kan bruge dem. Ellers
kontakt mig. gittesnabelaafroditespunktumdk

de ligger her
http://afrodites.dk/gm2.pot
http://afrodites.dk/gm3.pot

venlig hilsen
gitte
http://flexit-design.dk
http://afrodites.dk

Fra : Marianne

Dato : 12-12-06 01:08

> jeg lavede lige et par stykke, prøv at se om du kan bruge dem. Ellers
> kontakt mig. gittesnabelaafroditespunktumdk
>
> de ligger her
> http://afrodites.dk/gm2.pot
> http://afrodites.dk/gm3.pot
>

> venlig hilsen
> gitte
> http://flexit-design.dk
> http://afrodites.dk

Hej Gitte

Tusind tak! Det var virkelig sødt af dig. Særlig den grønne med akset er
fin!

mvh
Marianne