Musen vandrer nordpå!!
Fra : Peter [5260]

Dato : 07-12-06 23:10

Hej igen,

En lille ting har irriteret mig længe, og da det også optræder på
min nye PC må jeg konstatere, at det (måske?) ikke har noget med
Win-indstillingerne at gøre....

Jeg benytter et sæt Creative Desktop Wireless 6000 (mus og tastatur,
trådløst, USB, optisk mus). Problemet er, at cursoren flytter sig
ganske langsomt opad på skærmen, men kun når den lige er blevet
flyttet.
Hvis jeg ikke rører musen, står den helt stille.
Batterierne er OK.

Kan der korrigeres for dette i nogle Win-indstillinger, eller må jeg
investere i en ny mus?
Har andre oplevet det samme?

Pft
Peter