Fullrate - problemer?
Fra : LarsJ

Dato : 07-12-06 21:35

Har de seneste to uger oplevet gentagne nedbrud, især i aftentimerne.
Kun korte perioder på 30-90 sekunder og enkelte gange i længere tid, men
de mange små afbrydelser er ret irriterende.

Fullrate.dk er ofte umulig at komme ind på og når man endelig kommer
igennem , så står der som regel intet om generelle uregelmæssigheder
(det gør der dog i aften til en afveksling).
Nogen der er bekendt med om det er et generelt problem, eller om
succesen er ved at overhale evnerne, eler noget andet i den stil.

De første 14 dage gik det strygende og telefon og internet virkede
perfekt - så det burde ikke være min opkobling eller mit udstyr, der er
noget galt med. Men de seneste par uger har været møgirriterende og ikke
særligt betryggende.

Lars

Fra : Peter T.

Dato : 08-12-06 10:01

LarsJ udviste en rettidig omhu og skrev:

> Har de seneste to uger oplevet gentagne nedbrud, især i aftentimerne.
> Kun korte perioder på 30-90 sekunder og enkelte gange i længere tid, men
> de mange små afbrydelser er ret irriterende.

Jeg har ikke oplevet det. Prøv at ringe til support, da de vist kan lave
en såkaldt interleave(?)-opsætning i dit modem, så det vist skulle virke
stabilt (rod gruppen her igennem på googlgroups omkring juli og august).

> Fullrate.dk er ofte umulig at komme ind på og når man endelig kommer
> igennem , så står der som regel intet om generelle uregelmæssigheder
> (det gør der dog i aften til en afveksling).

Deres problemer i aftes er de første problemer, jeg praktisk talt
overhovedet har oplevet hos fullrate siden jeg fik deres produkt siden
juli. De 2-3 gange jeg kunne komme online i få minutter ad gangen, var der
adgang til deres side. Det er der ikke ligenu. Så mon ikke de er trukket
i kedeldragten og har fundet den helt store svensknøgle frem?

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Frans Meyer

Dato : 08-12-06 18:56

"LarsJ" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Har de seneste to uger oplevet gentagne nedbrud, især i aftentimerne. Kun
> korte perioder på 30-90 sekunder og enkelte gange i længere tid, men de
> mange små afbrydelser er ret irriterende.

Den 7 dec. var der et større nedbrud iflg. deres web:

http://www.fullrate.dk/support/

Ellers har jeg ikke oplevet problemet - bortset fra hvad der står på deres
"driftstatus meddelser " på samme side.

Og - igår ved 23 tiden fik jeg så en SMS om at det igen var oppe - det
syntes jeg meget fin service, som jeg ikke har oplevet noget andet sted.

- TDC erhverv er dog også gode til at sende status SMS når man har oprettet
en fejl besked på 8080 8065.

vh
Frans