asus a8r32 mvp med zalman problem
Fra : Ukendt

Dato : 07-12-06 20:22

Hej

Har købt et asus a8r32 mvp deluxe bundkort (socket 939) og monteret en
athlon64 4000+ processer, så langt så godt

Men har til ovenstående købt en Zalman cnps8000 cpu-køler, som jeg ikke kan
få monteret (låseclipsne kan ikke nå ned til låsen)

Har jeg købt en forkert køler eller .........?

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-06 20:53

Nogen som evt kan anbefale en alternativ god/lydsvag køler til dette
bundkort.......