Billede åbner i vindue, ved at man køre mu~
Fra : Frederik Werge

Dato : 07-12-06 20:20

Hej,

Jeg ville høre om der var nogen der havde et javascript, som gør
at når man køre musen ind over et billede, så kommer billede op i
et lille vindue?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Ploug

Dato : 07-12-06 21:20

Frederik Werge skrev:
> Hej,
>
> Jeg ville høre om der var nogen der havde et javascript, som gør
> at når man køre musen ind over et billede, så kommer billede op i
> et lille vindue?

Hej Frederik

Prøv at se på http://www.detour.dk/javascript/css_mouseover.htm
Jeg har så ikke lige sat et billede ind, men det burde fungere.
Prøv at føre musen ind over billedpladsholderen på den side jeg henviser
til.

Man kan også lave, så pop up'en forsvinder, når man fører musen væk fra den.

Mvh. Martin

--
Søger du et øvelokale, eller lejer du øvelokaler ud?
www.musiklokaler.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 07-12-06 21:51

Martin Ploug skrev:

> [...]
> henviser til.
>
> Man kan også lave, så pop up'en forsvinder, når man fører musen væk

Hej igen

Nu har jeg også uploadet den anden version jeg skrev om, og der er kommet
billeder på det hele.

http://www.detour.dk/javascript/css_mouseover02.htm

Mvh. Martin

Fra : Spintail

Dato : 08-12-06 07:37

Martin Ploug skrev:
> [...]

Ikke fordi jeg ikke kan lide javascript, men det kan laves lige så
pænt i css se her f.eks:

http://www.cssplay.co.uk/menu/menu_gallery.html

Så kan alle se med

Good luck