driver til pcmcia lan adapter
Fra : Filip

Dato : 07-12-06 16:37

Hej

Jeg skal reperere en computers netkort som er en pcmcia lan adapter.
Desværre er der ikke noget typenr (kun serienr), eller logo som kan hjælpe
mig med at finde en producent på den. Det bedste billede jeg kunne finde var
en som mindede lidt om den, da den har en ledning tilkoblet som vist på
billedet. Der er både mulighed for rj45, og coax tilslutning. XP kan ikke
selv installere den, da den åbenbart er en for gammel udgave. Den har sidet
i en win98 bærbar, og jeg har ikke installations cd til den.

billede som minder lidt om den:
http://www.tcsweb.nl/images/TARGET%20CARDBUS%2010-100MBPS%20ETHERNET%20NE-2000%2032BIT.jpg

Det eneste tekst som står på den er følgende:

-PCMCIA ethernet adapter NSTL compatible
-Compatible with PCMCIA 2.1/JEIDA 4.X
-This device complies with part 15 of the FCC rules
-EP4000A96E1210047
-Made in Tiwan

Kan I hjælpe mig med at finde en driver, vil jeg blive meget glad.

Filip

Fra : Sune Storgaard

Dato : 07-12-06 18:28

Filip skrev:

> -EP4000A96E1210047

Lur mig om det ikke er et edimax 4000A
http://www.edimax.com.tw/download/drivers/EP-4000AV29.zip

> Kan I hjælpe mig med at finde en driver, vil jeg blive meget glad.

Prøv prozac næste gang.

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Filip

Dato : 07-12-06 18:55

> Lur mig om det ikke er et edimax 4000A
> http://www.edimax.com.tw/download/drivers/EP-4000AV29.zip