background-image vises ikke i Opera
Fra : Jørgen Peter Kjeldse~

Dato : 07-12-06 16:24

Hej,

på et nyt site jeg er ved at starte på, har jeg fået et problem med noget
baggrundsgrafik, som vises efter hensigten i IE og Firefox, men ikke i
Opera.

Siden er her: www.eldoradito.dk

og det er striben af kaffebønner nederst, som ikke vises i Opera.

Jeg kalder grafikken via denne div:

#bonne{
   background-image: url(http://www.eldoradito.dk/bonne1.jpg);
   background-repeat: repeat-x;
   background-position: right bottom;
   height: 35px;
   color: #f4fff7;
}

Nogen ideer om hvad der kan være galt?

På forhånd tak!

vh
Jørgen Peter

--
Jørgen Peter Kjeldsen, ornitolog & freelance webdesigner
Skriv til mig på www.prinzapolka.dk/kontakt.php

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-06 22:56

"Jørgen Peter Kjeldsen" <fake.mail@fakemail.com> skrev i en meddelelse
news.tj63pwdp4pzqz2@pjoernjende.opasia.dk...
> [...]
>
> på et nyt site jeg er ved at starte på, har jeg fået et problem med noget
> baggrundsgrafik, som vises efter hensigten i IE og Firefox, men ikke i

Jeg tror du jskal lede efter fejlen i selve billedet, for åbner jeg
nedenstående link i Opera vises der ingenting. Det samme sker hvis jeg
gemmer billedet og forsøger at åbne det med windows billede fremviser. Altså
billedet fremstår bare som hvidt.

http://www.eldoradito.dk/bonne1.jpg

Du kan jo teste det ved at erstatte billedet med et andet

God fornøjelse

--
Med venlig hilsen - Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/
Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-12-06 23:44

Carsten Sørensen skrev:

> Jeg tror du jskal lede efter fejlen i selve billedet, for åbner jeg
> nedenstående link i Opera vises der ingenting.

Heller ikke her.

> Det samme sker hvis jeg
> gemmer billedet og forsøger at åbne det med windows billede fremviser.

Hvis jeg fra Opera gemmer siden sammen med billederne, er der
bl.a. et billede af en kaffebønne.

--
Bertel

Fra : Jørgen Peter Kjeldse~

Dato : 08-12-06 09:18

Bertel Lund Hansen skrev:

> Heller ikke her.

> Hvis jeg fra Opera gemmer siden sammen med billederne, er der
> bl.a. et billede af en kaffebønne.

Tja, I bragte mig ialfald på sporet. Der må have været noget mærkeligt med
den grafikfil. Jeg åbnede den og gemte den på ny - nu ses den også i Opera
(9.02).

Tak for hjælpen!

Fra : Thore

Dato : 07-12-06 23:08

Ses fint i min Opera 8.54

--
Venlig hilsen / Best regards Thore Sorensen
DK-2700 Bronshoj / DK-2620 Albertslund

(Erstat evt .INVALID med .DK hvis du mailer direkte)
Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk