Router med gigabit-switch
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-12-06 22:03

Hej,

Jeg leder efter en stabil router med indbygget 4-6 ports gigabit-
switch og har fået øje på denne:
<http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=183089>.

Trådløs netværk har jeg ikke behov for lige nu og her, men da jeg
går med overvejelser om at købe en blærbar på et tidspunkt, vil
det jo være fint, hvis man har det trådløse netværk i forvejen.

Ovenstående router skulle understøtte VPN passthrough, men kan
man mon komme igennem med Ciscos VPN-klient, eller er den kun
understøttet af Cisco-routere?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Michael Tinding

Dato : 15-12-06 09:04

> [...]
>
> Ovenstående router skulle understøtte VPN passthrough, men kan
> man mon komme igennem med Ciscos VPN-klient, eller er den kun

Dlink har vist en trådløs router med gigabit swich i

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 15-12-06 11:14

Michael Tinding skrev:

> Dlink har vist en trådløs router med gigabit swich

Jeps og det var netop sådan en, jeg endte med at købe :)
<http://games.dlink.com/products/?pid=370> og den tyder på at være
kvali. Webinterfjæset er lysår foran det fra min tidligere Linksys
BEFSR41v3-router.

Det eneste minus er efter min mening de blå lamper. Det skal alt
moderne elektronik åbenbart have. De er så kraftige, at de lyser
hele værelset op om natten i et klamt blåt og blinkende skær, men
de kunne da heldigvis skjules med et stykke pap og noget tape.

--
Hilsen
Madsen