ØV ØV!!
Fra : Battlefield´s

Dato : 06-12-06 21:18

Hejsa
Som jeg før har fortalt herinde venter vi vores nye hund fra Irland. Vi
skulle så hente ham i dag i København Lufthavn (små 300 km + en bro herfra)
kl 14. Men en halv time før forventet landing ringede SAS, for at fortælle
os at hunden desværre ikke var med flyet
Det skyldtes at flyet var blevet udskiftet, på grund af for mange
passagerer, til et fly der ikke var opvarmet i lasten.
Desværre fik vi først beskeden, da vi var i lufthavnen, så vi måtte køre
hele vejen hjem igen og så tage samme tur igen i morgen, suk!!!
Det gode ved det er at hunden har det godt, han overnatter privat hos chefen
for det irske cargo firma.
Men ØV!! Vi havde glædet os sådan til at få ham hjem.
Hilsen Vibeke, der nu er ved at forfatte en regning til SAS.

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-12-06 22:07

Battlefield´s <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote:
> [...]
> Men ØV!! Vi havde glædet os sådan til at få ham hjem.
> Hilsen Vibeke, der nu er ved at forfatte en regning til SAS.

Neeej, det var da også pokkers. Hele den lange vej forgæves. Det er
godt nok synd for jer. Det bliver forhåbentlig opvejet mange gange når
I ser vovsen imorgen, forventningens glæde er altid den største. Godt
at der bliver taget vare på den til den skal af sted.

For mange passagerer kan ikke skydes ind under force majeure, så
selvfølgelig skal SAS have en regning, det manglede da bare.

Er det for tidligt at sige tillykke med vovsen ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Battlefield´s

Dato : 07-12-06 15:59

> [...]
> selvfølgelig skal SAS have en regning, det manglede da bare.
>
> Er det for tidligt at sige tillykke med vovsen ?

Hej Tove
Tak, nu er han endelig kommet til Danmark. Min mand har lige ringet fra
lufthavnen, jeg kunne desværre ikke tage med i dag (på gund af arbejdet).
Den lille hund (der på stamtavlen hedder Jet) har det godt og er helt glad,
min mand er allerede blevet slikket i hele hovedet og halen logrer vildt

Nu glæder jeg mig meget til de kommer hjem om ca 3 timer (hunden skal jo nok
luftes lidt på vejen).
Hilsen Vibeke, der nok skal sende billeder når han er hjemme.

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-12-06 16:41

Dejligt at høre at han er nået velbeholden frem. Du må sidde på nåle
formoder jeg.

Ja tak, husk *endelig* billederne, det er meget vigtigt. Er også
spændt på at høre hvad Aron og Cato siger til deres nye lillebror