Surround sound
Fra : Hansen

Dato : 06-12-06 11:36

Hejsa,

Jeg overvejer at få mig et nyt lydkort som understøtter surround samt et sæt
højttalere der kan fungerer sammen med lydkortet. Spørgsmålet er så bare
hvad ...

Jeg mener at huske at Creative er langt fremme i skoen mht. lyd til PC'er og
har fundet deres Soundblaster Live kort til PCI, men ved ikke om det er
kvalitet eller ej.

Nogen der har erfaringer/anbefalinger udi surround til PC'en?

/Hansen

Fra : Per Hansen

Dato : 06-12-06 12:50

"Hansen" <bluesboys@-remove-this-hotmail.com> mentioned this

> [...]
> om det er kvalitet eller ej.
>
> Nogen der har erfaringer/anbefalinger udi surround til PC'en?

Hvis jeg skulle købe et fra Creative, så blev det nok et
Soundblaster Audigy 4 kort, for her får du også DTS-ES med.
Har ikke lige denne model, men en tidligere. Ihvertfald er jeg
godt tilfreds med den ældre model jeg har (2'eren).

Per Hansen

Fra : Hansen

Dato : 06-12-06 12:56

> [...]
> Har ikke lige denne model, men en tidligere. Ihvertfald er jeg
> godt tilfreds med den ældre model jeg har (2'eren).

Det behøves ikke at være et Creative, men det kort du beskriver der, ser da
ud til at have de nødvendige funktioner. Det skal lige nævnes at jeg primært
skal bruge det til spil, og ikke så meget musik.

/Hansen