Import tabel til MySQL
Fra : Gearløs

Dato : 06-12-06 10:19

Hej NG

Jeg har tabeller, lavet i Word, jeg gerne løbende vil sætte ind i bestemte
felter i min MySQL database. Kan man lave et script der importerer
værdierne? Tabellen kan naturligvis nemt laves til tabulatorseparerede
værdier, så det letteste ville være hvis jeg blot kunne sætte disse værdier
ind i en tekstbox, og så blev de indsat korrekt.
Kan nogen hjælpe?

På forhånd mange tak!
-Mathias

Fra : Morten Vadskær

Dato : 06-12-06 15:46

> Kan nogen hjælpe?
Matias, hvad er det, du skal have hjælp til? Der mangler lidt detaljer.
Det lyder som en fornuftig løsning at eksportere dine tabeller og så
efterfølgende lave et script, der banker dem ind i din mysql-tabel.

Er det SQL, du har problemer med eller hvordan?

--
www.mXchange.dk - køb og sælg brugte mobiler

Fra : Gearløs

Dato : 07-12-06 12:52

Problemet løst!
Jeg havde problemer med at få tabellen delt op i arrays, men klarede det
vha. to omgange med explode()

VH
Mathias