Gaim - disable nøglering..
Fra : Kenneth

Dato : 05-12-06 19:30

Hvordan disabler man i Gaim således at man ikke skal indtaste en
nøglering (kode) hver gang man skal logge på?
Ønsker lige som ikke rigtigt at taste denne hver gang Linux starter op...

/Kenneth

Fra : Max Andersen

Dato : 05-12-06 19:35

Kenneth wrote:
> [...]
> nøglering (kode) hver gang man skal logge på?
> Ønsker lige som ikke rigtigt at taste denne hver gang Linux starter op...

edit account - remember password.....

Max

Fra : Kenneth

Dato : 05-12-06 19:41

Har forsøgt, virker kun på password til kontoen, men ikke til nøgleringen..?

Fra : Max Andersen

Dato : 05-12-06 20:11

Kenneth wrote:
> Har forsøgt, virker kun på password til kontoen, men ikke til nøgleringen..?

Det har jeg ikke hørt om før, men hvis det er ligesom med mozilla og
andet, så er det jo en global hindring som man helst skal værne om ?

Max

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-12-06 20:19

"Kenneth" <ka@boxmail.dk> writes:

> Har forsøgt, virker kun på password til kontoen, men ikke til
> nøgleringen..?

Måske det er den der gnome-keyring-manager der skal have at vide at
Gaim ikke skal bruge kode for at få nøglen til dine konti. Jeg kan
ikke lige uddybe da jeg selv bruger KDE.
--
mvh Jes Vestervang @ Kubuntu 6.10

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-12-06 20:40

Max Andersen <max@militant.dk> writes:

> Ja, det ser rigtigt ud. gnome-keyring-manager virker hos mig og jeg
> har lagrede kodeord i den. Ingen jeg vil lade bruge automatisk, dog.

Finten er vist også først og fremmest at man ikke længere skal have så
mange forskellige kodeord på rygraden.
--
mvh Jes Vestervang @ Kubuntu 6.10