Problemmer med PC der slukker
Fra : Stone

Dato : 05-12-06 18:53

Den slukker for.eks. osse af sig selv men hvis jeg slår på den foroven så
slukker den også når jeg er inde i den ,og slår lidt på strømforsyningen med
en skruetrækker slukker den osse ,og derved vil den ikke starte på power
knappen før strømstikket har været ude af computeren i 20 ca sek.

Hvad er galt !!! de grå hår er blevet hvide!!!!!

Mvh Steen

Fra : ShutEye

Dato : 05-12-06 19:15

> [...]
> den osse ,og derved vil den ikke starte på power knappen før strømstikket har været ude

Hold dog op med at slå på den!
Kig ind i den og tag fat i kablerne for at tjekke de sidder fast.

> Hvad er galt !!! de grå hår er blevet hvide!!!!!

Det er vist aldersbetinget?

Fra : Jacob

Dato : 05-12-06 20:44

ShutEye wrote:

> Hold dog op med at slå på den!

**ROFL**
Det er KLART det fedeste reply, jeg har læst meget længe!

Mvh Jacob

Fra : ShutEye

Dato : 05-12-06 22:44

<klip>

> **ROFL**
> Det er KLART det fedeste reply, jeg har læst meget længe!

Fejlsøgning, trin 1 :)

Fra : kk

Dato : 06-12-06 11:02

"Stone" <stjo@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh Steen
>

> Når du er færdig med at slå på den, vil jeg foreslå at du skifter PSU.
mvh
kk