Udbydere som tilbyder svn og SSH service?
Fra : Johs

Dato : 05-12-06 16:41

Jeg har pt en hjemmeside hos web10, men kunne godt tænke mig at have et
domæne på en server hvor man har mulighed for at tilføje et svn repositorie
og bruge fx SSH. Findes der nogen udbydere som tilbydere disse services?

Fra : Christian Joergensen

Dato : 05-12-06 18:19

Johs <asdasd@asd.com> writes:

> [...]
> og bruge fx SSH. Findes der nogen udbydere som tilbydere disse services?

Koeb dig en virtuel server hos en eller anden. Saa kan du selv saette lige
hvad du har lyst til op.

Det koster ikke mange penge i vore dage :)

--
Christian Joergensen
http://www.razor.dk

Fra : Johs

Dato : 05-12-06 23:06

Christian Joergensen wrote:

> Koeb dig en virtuel server hos en eller anden. Saa kan du selv saette lige
> hvad du har lyst til op.
>
> Det koster ikke mange penge i vore dage :)

hm har fundet en som koster lige knap 1000 kr i måneden og det er alt for
dyrt. Vil max give 50 kr i mdr for sådan en fætter da den funktionalitet
jeg har brug for er meget begrænset

Fra : Christian Joergensen

Dato : 06-12-06 03:26

Johs <jkllkl@hjkl.com> writes:

> hm har fundet en som koster lige knap 1000 kr i måneden og det er alt for
> dyrt. Vil max give 50 kr i mdr for sådan en fætter da den funktionalitet
> jeg har brug for er meget begrænset

Uden at kende deres serviceniveau, giver en hurtig soegning mig:

https://gigahost.dk/pro (kr. 100 /mnd)
http://www.devteam.dk/da/produkter/vserverhosting/ (kr. 125-199 /mnd)
http://secure.geekhosting.dk/?p=Produkter (kr. 100-255 /mnd)
http://www.acenet.dk/hosting_vserver.php (kr. 250-400 /mnd)