Hvornår sletter DK-Hostmaster domæner
Fra : Allan Soerensen

Dato : 05-12-06 14:06

Mit spørgsmål er muligvis lidt off-topic, men jeg kan ikke finde en bedre
gruppe, så bær over med mig eller anvis en egnet gruppe

Sletter/frigiver DK-Hostmaster kun domæner en enkelt gang om måneden, i så
fald hvilken dag, eller sker det løbende?

Jeg har kik på et domæne, som har været suspenderet længe og det undre mig
over at det ikke snart bliver slettet/frigivet så andre kan registrere det.
Jeg har lavet denne beregning:

- Domænet er rigistreret 15/6-xxxx, det må betyde at betalingsperioden
hedder 1/7-xxxx til 31/6-xxxx

- På mine egne domæner giver DK-Hostmaster 14 dages betalingsbetingelser =>
Sidste frist for fornyelse er 14/7-2006

- Jf. DK-Hostmasters regler suspenderes domæner 14 dage efter sidste
betalingsfrist => Domænet er suspenderet ca. 1/8-2006

- Jf. DK-Hostmasters regler slettes domænet når det har været suspenderet 3
måneder => Domænet burde være slettet ca. 1/11-2006

Er min beregning helt ved siden af eller er der noget jeg har misforstået?
Domænet står stadig med status "Deaktiveret".

Fra : Allan Soerensen

Dato : 05-12-06 14:16

Så lykkedes det alligevel at få det postet i en anden gruppe, end jeg havde
tænkt mig.
Undskyld forstyrrelsen

Flytter til dk.edb.internet.udbydere.webhotel hvor jeg tror de folk, der kan
besvare spørgsmålet sidder.

FUT: Sat til dk.edb.internet.udbydere.webhotel