Fra Tiscali til TDC
Fra : Jespereriksen1@gmail~

Dato : 05-12-06 12:40

Jeg er skiftet fra Tiscali til TDC på min ADSL, og da TDC som standard
kun sender et ADSL modem med, ja så vil jeg selvfølgeklig bruge min
'gamle' ADSL router fra Tiscali (Zykel 650R-31).

Den skal så kobles til mit trådløse accespoint, hvilket virkede
perfekt i de 'gamle' tiscali dage.

men jeg kan simpelhen ikke få den til at hente internettet. Der
angives godt nok Ip-adresse, standardgateway og alt det der, men det
ligner de gamle adresser fra tiscali og ikke de nye fra tdc. Har
prøvet at resette routeren, men det hjælper ikke rigtigt.

Er der nogen der har en ide til hvad jeg gør galt?

/Jesper

Fra : Kim S

Dato : 05-12-06 13:17

<Jespereriksen1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>gamle' ADSL router fra Tiscali (Zykel 650R-31).
>
>Er der nogen der har en ide til hvad jeg gør galt?

Du skal ikke bruge ADSL-modemet fra TDC.
Zyxel 650R har indbygget ADSL-modem.
Men det er du måske med på ?
Ellers skal du nok lave en factory-reset på Zyxel'en,
så den bliver helt nu-stillet.

Mvh, Kim

Fra : Jesper

Dato : 05-12-06 13:58

Ja den er jeg helt med på, men jeg kan ikke få routeren til at virke
tdc's adsl