Modem - indtil ADSL er på plads
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-12-06 23:20

Min søster får installeret ADSL om 4-6 uger. Indtil da, så skal vi
have hende online med modem. Hvad kan bedst betale sig? Jeg kiggede på
Tele2/get2net, men det er dælme blevet dyrere pr. minut end det er at
tale i telefon! Det er noget anderledes, end i gamle dage, hvor prisen
for internetopkald var lavest...

Hvad skal vi kigge efter? Er det stadig muligt at finde CDere med 100
minutter/kroners gratis netadgang - hvor?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Har du glemt sikkerhedskoden til din Nokia-telefon?
Du kan selv løse problemet derhjemme - kontakt os!

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-12-06 23:29

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev :

>Min søster får installeret ADSL om 4-6 uger. Indtil da, så skal vi
>have hende online med modem. Hvad kan bedst betale sig?

Tjah, det er jo ikke, det der bliver brugt reklamekroner på mere.

>Hvad skal vi kigge efter? Er det stadig muligt at finde CDere med 100
>minutter/kroners gratis netadgang - hvor?

Måske
http://tdc.dk/publish.php?id=6242

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-12-06 00:11

Kerim Ellentoft <kerim@mail.tele.invalid> skrev:

>Tjah, det er jo ikke, det der bliver brugt reklamekroner på mere.

Nej, derfor spørger jeg også her (og undrer mig over, at priserne ikke
bare er stedet, men er blevet _højere_ end almindelige fastnetopkald).

Det ser ikke sådan ud.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Benny

Dato : 05-12-06 15:07

Mit posthus i Vordingborg har gratis cd - så prøv dit :)

Fra : Anders Nielsen

Dato : 05-12-06 23:04

Personligt bruger jeg A+ Telecoms modemløsning, når mit kabelmodem til tider
svigter. Abonnementet en gratis, som det vist efterhånden er tilfældet med
alle modem-abonnementer nu om dage. Men sammenlign evt. priser på
www.teleprisguide.dk. Det kunne vist i øvrigt tyde på, at A+ Telecom ikke
længere er en mulighed for nye kunder...