Ny her
Fra : biine79@gmail.com

Dato : 04-12-06 21:47

Hej....

Er ny her i gruppen, men har dog i en periode læst med fra
sidelinjen..

Jeg er 26 år enlig mor til en datter på 6 og to møglækre hunde..

Den ældste af mine hunde er Quark på 5
En amerikansk bulldog hanhund med stort H
Har haft ham siden han var to. Han elsker alt og alle både dyr og
mennesker..
Han bliver primært brugt til at hente ungtyrene ind fra marken, og
trække en lille vogn, han elsker at blive brugt og hjælper gerne med
at grave huller i haven til buske og træer jeg endnu ikke vidste jeg
skulle have.

Den yngste er Lucky hanhund på 2
Han blev hente for et lille år siden, fra et sted hvor han bestemt
ikke havde det godt, vejede blandt andet 17 kg for lidt var fyldt med
div. utøj og parasitter..
Han er en blanding af schæfer/labrador/rughåret hønsehund ( mor) og
bordercollie/irsk ulvehund (far), så en dejlig rundkørsel..
Er dog først nu ved at få bugt med han store skræk for mænd..
Derud over bliver han brugt til spor og alm lydighedstræning..
Han sover altid inde hos min datter,

Selv om begge hunde er hanhunde har vi pt ikke nogen problemer med
dette, men planen er dog at Lucky skal kasteres om et halvt års tid..

Det var så lige kort om mine hunde..

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-12-06 21:56

<biine79@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej....

Er ny her i gruppen, men har dog i en periode læst med fra
sidelinjen..

Hej og velkommen!

--
quark...ja hvad ellers til sådan en drønnert..skøn hund, han lyder til at
have det rette temp. for den race, kender et par stykker der også er et par
[...]
Lyder grimt!
men han er kommet det rette sted hen kan jeg regne ud! ((-;

og! meget vigtigt..VI VIL SE BILLEDER!!!!

du kan se mine 3 vovser her hvis du lyster..
http://www.photopassion.dk/webgrafik/hunde%20SimpleViewer_v17/

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : Per Larsen

Dato : 04-12-06 22:12

Hej Marie
> du kan se mine 3 vovser her hvis du lyster..
> http://www.photopassion.dk/webgrafik/hunde%20SimpleViewer_v17/
>
> mvh. marie
> www.photopassion.dk

Er simpelthen nød til at vide hvor mange billeder du har taget, inden du har
fået 40 så super gode billeder.

Vh
Per Larsen

--
Vi fodrer med foder fra www.hkfoder.dk

Fra : Claus

Dato : 04-12-06 22:14

Vær velkommen

Fra : Claus

Dato : 04-12-06 22:14

Vær velkommen

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-12-06 22:28

--

øhhh..det tager jeg som et kompliment (-;
vi er fotonørder, øvelse gør mester.. og et godt kamera gør også sit..

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-12-06 06:24

> [...]
> Hej Marie

> Er simpelthen nød til at vide hvor mange billeder du har taget, inden du
hmm gad vide hvor mit indlæg fra i går aftes er blevet af..tilgiv hvis det
dukker op to gange...(-;
tak, jeg tager det som et kompliment.. vi er fotonørder, og et godt kamera
gør også sit..
og så øvelse -gør som bekendt mester..vi øver stadig!.

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-12-06 22:32

biine79@gmail.com wrote:
> [...]
>
> Selv om begge hunde er hanhunde har vi pt ikke nogen problemer med
> dette, men planen er dog at Lucky skal kasteres om et halvt års

Også et hjerteligt velkommen fra mig. Det lyder som om I er en rigtig
dejlig lille familie. Der kommer da billeder af de 2 vovser snart -
ikke ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Anette

Dato : 04-12-06 22:41

Hej Biine

Velkommen til. Det lyder som nogle herlige møffere I har.
Glæder mig til at se nogle billeder af dem ?
Her er nogle stykker af mine tre "rodede gulvtæpper" - "genbrugshunde", som
dine,
men også ligesom dine, superdejlige.

www.philana.dk

/ Anette

Fra : Leyna

Dato : 04-12-06 22:59

On 4 Dec 2006 12:46:45 -0800, biine79@gmail.com wrote:

>Hej....
>
>Er ny her i gruppen, men har dog i en periode læst med fra
>sidelinjen..

Jamen velkommen til. Og jeg vil tilslutte mig koret. Vi vil se
billeder!
--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : pwh

Dato : 05-12-06 06:08

> Hej....
>
> Er ny her i gruppen, men har dog i en periode læst med fra
> sidelinjen..

Velkommen til

Har du også et navn :-?

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-12-06 07:05

<biine79@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej....

Er ny her i gruppen, men har dog i en periode læst med fra
sidelinjen..

Jamen velkommen her... Det er Vov'et af dig, at VoV'e dig herind

Er du nysgerrig, ser mine pelse således ud.

http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=7170

M.V.H....Benny..

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-12-06 11:52

Benny Mortensen <ingen@brugbar.dk> wrote:
> [...]
> sidelinjen..
>
> Jamen velkommen her... Det er Vov'et af dig, at VoV'e dig herind
>

> Er du nysgerrig, ser mine pelse således ud.

Hej Benny.

Jeg måtte da også lige ind og beundre de 2 smukke skabninger. Hovawart
er vist ikke så omtalt her i gruppen, men han er såååå smuk ham
Donald. Fie er også en smuk pige med dejlige farver. Jeg er
fuldstændig væk i det billede hvor hun sidder med næsen i sky og
beundrer sit trofæ samtidig med hun giver pote. De ryger fluks ind i
mit album.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-12-06 13:14

> [...]
> fuldstændig væk i det billede hvor hun sidder med næsen i sky og
> beundrer sit trofæ samtidig med hun giver pote. De ryger fluks ind i

Ja de er nu helt nuttede.... Det skal altså lige for en god ordens skyld
siges, at den sidste, hedder Olga, og er også godt nok på hundegalleriet,
men under den tidligere ejer... Du kan finde hende under Australian
Shepherd... " Olga ". Men hun er altså flyttet permanent til Danmark
)).....

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-12-06 14:04

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> men under den tidligere ejer... Du kan finde hende under Australian
> Shepherd... " Olga ". Men hun er altså flyttet permanent til Danmark

Ups, jeg kommer lige i tanker om, at du har jo nok ikke set Olga, for så
skal du jo kigge på min profil, hvor de alle 3 er sammen... Det havde jeg da
glemt, at hende ser du ikke, når du følger linket ..

M.V.H....Benny..

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-12-06 14:23

> [...]
> for så skal du jo kigge på min profil, hvor de alle 3 er sammen...
> Det havde jeg da glemt, at hende ser du ikke, når du følger linket

Jamen så prøver jeg da bare igen, det skal nok lykkes

Fra : biine79@gmail.com

Dato : 05-12-06 08:32

Hedder Sabrina men bliver aldrig kaldt andet end biine..

Billeder må lige vente til engang jeg finder ud af hvordan det skal
gøres..
er ikke så stærk i at få smidt nogle billeder i nye grupper

biine

Fra : biine79@gmail.com

Dato : 05-12-06 09:48

biine79@gmail.com skrev:
> [...]
> gøres..
> er ikke så stærk i at få smidt nogle billeder i nye grupper

Lige et enkelt lille link med billeder 123hjemmeside.dk/staldAsha så
i kan se vovserne

Fra : Leyna

Dato : 05-12-06 10:32

On 5 Dec 2006 00:48:25 -0800, biine79@gmail.com wrote:

>Lige et enkelt lille link med billeder 123hjemmeside.dk/staldAsha så
>i kan se vovserne

Dejlige vapser og rigtige gadekryds.
Sætter lige linket ind så det er klikbart.
http://www.123hjemmeside.dk/StaldAsha/6123101

Fra : pwh

Dato : 05-12-06 18:33

Leyna wrote:
> Dejlige vapser og rigtige gadekryds.
> Sætter lige linket ind så det er klikbart.
> http://www.123hjemmeside.dk/StaldAsha/6123101

Bare du ikke er klikbar Leyna
Men helt enig, dejlige vovser Sabrina

Mine 2 og katten kan du se her.
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11569
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11568

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-12-06 12:08

biine79@gmail.com wrote:

> Lige et enkelt lille link med billeder 123hjemmeside.dk/staldAsha
> så i kan se vovserne

Det er nogle pragteksemplarer du har, dem kan du være meget stolt af.
De er rigtig smukke. En hund behøver (heldigvis) ikke at være raceren
for at være smuk. De er hermed "hugget" til mit album.

Fra : Winther

Dato : 05-12-06 12:38

<biine79@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej....

Er ny her i gruppen, men har dog i en periode læst med fra
sidelinjen..

Hej og velkommen, hvis alt går vel burde der komme billeder af min hund
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=16680

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-12-06 13:02

Winther <nobody@home.dk> wrote:

> Hej og velkommen, hvis alt går vel burde der komme billeder af min
> hund
> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=16680

Hej Winther.

Nu er jeg jo Schäfer-elsker så jeg siger bare WOW for en dejlig fyr.
Han har de dejlige øjne som min egen Schäfer havde, han er slet ikke
til at stå for. Han er også smuttet ind i mit album sammen med alle de
andre dejligheder.

Fra : Winther

Dato : 05-12-06 13:17

> [...]
> har de dejlige øjne som min egen Schäfer havde, han er slet ikke til at
> stå for. Han er også smuttet ind i mit album sammen med alle de andre

Det er nu altså en tæve

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-12-06 13:36

Winther <nobody@home.dk> wrote:
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nu altså en tæve

LOL Undskyld Winther (og vovse). Jeg får vist rigtigt brug for
"kvajeblækket" i dag. Først Benny's Olga og nu din dejlige tæve. Min
Asia (som blev 16 år) var også en tæve, hun var en højavl så farverne
var jo lidt anderledes end din hunds, men jeg synes at begge typer
(også de sorte og hvide Schäfere) er lige smukke.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-12-06 14:02

> [...]
> var jo lidt anderledes end din hunds, men jeg synes at begge typer
> (også de sorte og hvide Schäfere) er lige smukke.

Altså Tove

Du kvajede dig da ikke med Olga.... Du nævnte hende bare ikke, for som
nævnt, hun står godt nok i galleriet, men under den tidligere ejer. Donald
er den store, der sidder bagerst. De to små, er begge Aussie's...

M.V.H....Benny..

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-12-06 14:30

> [...]
> som nævnt, hun står godt nok i galleriet, men under den tidligere
> ejer. Donald er den store, der sidder bagerst. De to små, er begge

Ok Benny, det bliver de heldigvis ikke mindre dejlige af. Jeg finder
helt sikkert Olga når jeg får samlet mig lidt sammen.

Fra : jopa

Dato : 05-12-06 15:13

Tove Krieger skriblede bla:

> [...]
> Han har de dejlige øjne som min egen Schäfer havde, han er slet ikke
> til at stå for. Han er også smuttet ind i mit album sammen med alle de

Hvor min jo ligger på 1 pladsen
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 05-12-06 15:56

On Tue, 5 Dec 2006 15:13:19 +0100, "jopa" <admin@jnixenspam.dk> wrote:

>Tove Krieger skriblede bla:

>Hvor min jo ligger på 1 pladsen

HA! Dream on, kamelhyæne ejer!

Fra : pwh

Dato : 05-12-06 18:36

> HA! Dream on, kamelhyæne ejer!

Milo er da den eneste i kamelhyæne kategorien

/Jens

Fra : Eva

Dato : 05-12-06 16:24

"jopa" <admin@jnixenspam.dk> skrev i en meddelelse
> Tove Krieger skriblede bla:

> Hvor min jo ligger på 1 pladsen
> --
> Mvh. John
> www.jp-web.dk

Han er i hvertfald ret tæt på *SS*

Eva

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-12-06 16:31

Eva <safeni@gfnet.dk> wrote:

> Han er i hvertfald ret tæt på *SS*
>

> Eva

Okay John. Jeg vil være fair. Skal vi sige en delt førsteplads ?
Husk på at der jo også skal være plads til lille Cassius.

Fra : C.H

Dato : 05-12-06 16:51

> Okay John. Jeg vil være fair. Skal vi sige en delt førsteplads ? Husk
> på at der jo også skal være plads til lille Cassius.

Jaaaaa.... De små først
Og han er altså også lækker - uopdragen, men lækker

CH

Fra : jopa

Dato : 05-12-06 18:02

C.H skriblede bla:
> Og han er altså også lækker - uopdragen, men lækker

Han er ikke uopdragen, han er schæfer og de er grænsesøgende.
Det er jo det der udfordrer
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 05-12-06 16:55

On Tue, 5 Dec 2006 16:31:20 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Okay John. Jeg vil være fair. Skal vi sige en delt førsteplads ?
>Husk på at der jo også skal være plads til lille Cassius.

Ahem ahem...

Fra : jopa

Dato : 05-12-06 18:04

Leyna skriblede bla:

> Ahem ahem...

Betyder det gaaaab eller rømmer du dig blot.
En schæfer på 55 kg og 74 cm må da absolut være the King.
Cassius kan jo være kronprins
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : C.H

Dato : 05-12-06 18:32

> [...]
> Leyna skriblede bla:

> Betyder det gaaaab eller rømmer du dig blot.
> En schæfer på 55 kg og 74 cm må da absolut være the King.

Det lyder fornuftigt - Cassius har alligevel ikke godt af at være alt for
højt på piedestalen for tiden - det stiger ham for voldsomt til hovedet
(Men mon dog ikke han ville være lidt ydmyg i selskab med 70 kilo hund -
trods alt?)

CH

Fra : jopa

Dato : 05-12-06 18:42

C.H skriblede bla:
(Men mon dog ikke han ville være lidt ydmyg i selskab med
> 70 kilo hund - trods alt?)

Hvem vejer 70 kg ?

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 05-12-06 19:26

On Tue, 5 Dec 2006 18:42:25 +0100, "jopa" <admin@jnixenspam.dk> wrote:

>C.H skriblede bla:
>(Men mon dog ikke han ville være lidt ydmyg i selskab med
>>
>Hvem vejer 70 kg ?

Sagde du ikke 55 cm og 74 kg? *fnis*

Fra : C.H

Dato : 06-12-06 10:24

"jopa" <admin@jnixenspam.dk> skrev i en meddelelse
> C.H skriblede bla:
> (Men mon dog ikke han ville være lidt ydmyg i selskab med

> [...]

woooops!

Ville have skrevet 50... Men kan se, at det også var upræcist

Betydningen er dog helt den samme....

CH

Fra : jopa

Dato : 06-12-06 10:50

C.H skriblede bla:

> Ville have skrevet 50... Men kan se, at det også var upræcist

Ja han har nok uden jeg har checket det sneget sig op på omkring 55 kg.
Har haft problemer med de lange gåture de sidste måneder, men de ekstra kilo
misklæder ham såmænd ikke
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 06-12-06 11:04

> Ja han har nok uden jeg har checket det sneget sig op på omkring 55
> kg.

Om 2-3 år vejer han såmænd nok også 70kg,
sådan som du propper ham med tørkost og kornfede katte

/Jens

Fra : jopa

Dato : 06-12-06 11:12

pwh skriblede bla:

> Om 2-3 år vejer han såmænd nok også 70kg,
> sådan som du propper ham med tørkost og kornfede katte

Nej det er manglende motion.
Jeg har problemer med knæet når jeg går, ikke når jeg cykler.
Skal i weekenden hente mig en Mountenbike ovre på fynsland.
Kan ikke lufte ham når jeg kører på min racercykel da det mest er grusveje
her omkring.
Så hvis det er overflødige kilo han slæber rundt på skal de nok blive smidt
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 05-12-06 19:25

On Tue, 5 Dec 2006 18:03:37 +0100, "jopa" <admin@jnixenspam.dk> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Betyder det gaaaab eller rømmer du dig blot.
>En schæfer på 55 kg og 74 cm må da absolut være the King.
>Cassius kan jo være kronprins

Det betyder at din fjogede huænekamel da ikke kan komme på en 1.
plads... ikke uden snyd!

Fra : jopa

Dato : 05-12-06 19:58

Leyna skriblede bla:

> Det betyder at din fjogede huænekamel da ikke kan komme på en 1.
> plads... ikke uden snyd!

Syntes da han er nuttet
http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=48
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 05-12-06 20:14

On Tue, 5 Dec 2006 19:57:34 +0100, "jopa" <admin@jnixenspam.dk> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Syntes da han er nuttet
>http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=48

Deter det jeg mener... SNYD!!!

Fra : pwh

Dato : 05-12-06 20:19

> Deter det jeg mener... SNYD!!!

Nemlig, den hund vejer da ikke 55kg, eller er 74 cm i skulderhøjde

/Jens (med 87 kg/135cm hund, altså lagt sammen)

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-12-06 20:01

jopa <admin@jnixenspam.dk> wrote:
> Leyna skriblede bla:

> Betyder det gaaaab eller rømmer du dig blot.
> En schæfer på 55 kg og 74 cm må da absolut være the King.
> Cassius kan jo være kronprins

Er Winthers hund så kronprinsesse ?

Fra : Leyna

Dato : 05-12-06 20:16

On Tue, 5 Dec 2006 20:01:05 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Er Winthers hund så kronprinsesse ?

Så Tove. Nu holder du altså!
Hvad med mine hunde? Eller Jens'?
De er måske ikke go'e nok mere hva' hva' hva'?
Er SÅ fornærmet nu at jeg hacker mig ind på din computer og sletter
dit fotoalbum.

Fra : pwh

Dato : 05-12-06 20:23

> Så Tove. Nu holder du altså!
> Hvad med mine hunde? Eller Jens'?
> De er måske ikke go'e nok mere hva' hva' hva'?

Du kan ikke tale hundefornuft med Schæferfolk Leyna
Det er meget bedre bare at sige *Gaaaaaaaab* når de begynder
på deres hellige snak

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 06-12-06 08:05

On Tue, 5 Dec 2006 20:23:00 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Du kan ikke tale hundefornuft med Schæferfolk Leyna

Jamen hun har jo netop ikke Schæfer mere. Kun katte, og os med katte
plejer jo at være rimeligt fornuftige!

Fra : jopa

Dato : 05-12-06 20:27

Leyna skriblede bla:
> Hvad med mine hunde? Eller Jens'?
> De er måske ikke go'e nok mere hva' hva' hva'?
> Er SÅ fornærmet nu at jeg hacker mig ind på din computer og sletter
> dit fotoalbum.

Øhm de er opstillet i kategorier.
Bastarder har deres eget billige album
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-12-06 20:44

jopa <admin@jnixenspam.dk> wrote:
> Leyna skriblede bla:
>
> Øhm de er opstillet i kategorier.
> Bastarder har deres eget billige album

Der tager du godt nok fejl kære John. Bastarderne (blandingshunde
lyder altså pænere) har deres helt eget *guldrandede* album.

Fra : Leyna

Dato : 06-12-06 08:09

On Tue, 5 Dec 2006 20:44:12 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Der tager du godt nok fejl kære John. Bastarderne (blandingshunde
>lyder altså pænere) har deres helt eget *guldrandede* album.

John er bare misundelig over at jeg har flere racer i mine hunde end
han har i sin.

Fra : Leyna

Dato : 06-12-06 08:06

On Tue, 5 Dec 2006 20:27:03 +0100, "jopa" <admin@jnixenspam.dk> wrote:

>Leyna skriblede bla:
>
>Øhm de er opstillet i kategorier.
>Bastarder har deres eget billige album

Så er det lige godt med dig du!!!

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-12-06 20:32

> [...]
> De er måske ikke go'e nok mere hva' hva' hva'?
> Er SÅ fornærmet nu at jeg hacker mig ind på din computer og sletter

------

hov!, selv om jeg ikke kan se mine egne indlæg, så vil jeg da liiiige holde
med leyna her..det er bagvaskelse snyd og humbug, vi klager og melder
schæferligaen til ....nogen! (-;

mvh. marie - der ikke fatter hvorfor hun ikke kan se sine indlæg..og hun er
ikke røget i killfiltret..hmmmm..

Fra : jopa

Dato : 05-12-06 20:46

Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:

> mvh. marie - der ikke fatter hvorfor hun ikke kan se sine indlæg..og
> hun er ikke røget i killfiltret..hmmmm..
Ja der er så meget kvinder ikke fatter.
Vi kan sgu da heller ikke se dem
Du har sikkert puttet dig i dit eget killfilter
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-12-06 21:03

> [...]
> Ja der er så meget kvinder ikke fatter.
> Vi kan sgu da heller ikke se dem
> Du har sikkert puttet dig i dit eget killfilter

jamen altså!, det er da jammerligt!
hvorfor?

mvh. marie - der ikke er i killfiltret ((-;

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-12-06 20:49

Torben og Marie-louise Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

> mvh. marie - der ikke fatter hvorfor hun ikke kan se sine
> indlæg..og hun er ikke røget i killfiltret..hmmmm..

Ja, det må du nok sige. Jeg har været ude for 3-4 gange nu at mine
indlæg er endt i Cyberspace. Vi må som du siger klage til......nogen

Fra : jopa

Dato : 05-12-06 21:45

Tove Krieger skriblede bla:
> Ja, det må du nok sige. Jeg har været ude for 3-4 gange nu at mine
> indlæg er endt i Cyberspace. Vi må som du siger klage til......nogen
<OT>
Din udbyder er TDC så enten der eller fejl på newsserveren hvilket også for
dit vedkommende er TDC.
Har du aldrig hørt om et manuelt brev der er blevet væk ? det samme kan ske
i cyperspace.

Er det et generelt problem at du ikke kan se "alle" dine indlæg ?
</OT>
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 05-12-06 21:49

jopa skriblede bla:
> [...]
> kan ske i cyperspace.
>
> Er det et generelt problem at du ikke kan se "alle" dine indlæg ?

Var egentlig stilet til Marie
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 06-12-06 06:14

> jopa skriblede bla:

> Var egentlig stilet til Marie
> --
ja, jeg skrev et svar til hende "den nye", det kan jeg se, men alt siden kan
jeg ikke se, det har jeg aldrig oplevet før, det er ret underligt!.
på den private mail lader der ikke til at være unormale tilstande, jeg har
kikket i killfiltret..GG.. man ved jo aldrig på sådan en blondinepc (-:

mvh.marie - der skal have gang i vandgeværet, børnene sover for længe..

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 06-12-06 07:15

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4576518b$0$178$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> [...]
>underligt, nu kan jeg se det ovenstående...men fortsat ikke de tidligere..

mvh.marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-12-06 22:00

> [...]
> kan ske i cyperspace.
>
> Er det et generelt problem at du ikke kan se "alle" dine indlæg ?

<OT>
Nej Nej John. Det er som sagt kun sket 3-4 gange. Der er nogle gange
et kortvarigt udfald på serveren, så det er nok det der er sket. Mon
ikke det er det samme problem Marie har ?
<OT>

Fra : Leyna

Dato : 06-12-06 08:12

On Tue, 5 Dec 2006 20:31:58 +0100, "Torben og Marie-louise Ager"
> [...]

>hov!, selv om jeg ikke kan se mine egne indlæg, så vil jeg da liiiige holde
>med leyna her..det er bagvaskelse snyd og humbug, vi klager og melder

Nemly!

>mvh. marie - der ikke fatter hvorfor hun ikke kan se sine indlæg..og hun er
>ikke røget i killfiltret..hmmmm..

Har du stadig ikke modtaget nogle af dine egne indlæg?
Hvis ikke er det da godt at vi andre kan se dem. Du kan vel selv huske
hvad du har skrevet... sådan cirka. *GG*

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-12-06 20:42

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

> [...]
> De er måske ikke go'e nok mere hva' hva' hva'?
> Er SÅ fornærmet nu at jeg hacker mig ind på din computer og sletter

Så så lille Leyna, tør bare tårerne. Det var kun i mit
Schæferhundeklubs-album.
(Gu' ve' om hun tror på den ?).

Forøvrigt så er min putte sikret i hoved og mås mod hackere. Du kan
ikke engang stjæle billederne

Fra : pwh

Dato : 05-12-06 21:12

> Forøvrigt så er min putte sikret i hoved og mås mod hackere. Du kan
> ikke engang stjæle billederne

Når Leyna taler om at hacke, mener hun den gode gamle metode
med at bryde ind i dit hus og stjæle puteren

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 06-12-06 08:23

On Tue, 5 Dec 2006 21:11:40 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Når Leyna taler om at hacke, mener hun den gode gamle metode
>med at bryde ind i dit hus og stjæle puteren

*LOL*

Så ka' hun lære det ka' hun!

Fra : Leyna

Dato : 06-12-06 08:22

On Tue, 5 Dec 2006 20:41:30 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Så så lille Leyna, tør bare tårerne. Det var kun i mit
>Schæferhundeklubs-album.
>(Gu' ve' om hun tror på den ?).

Det skal du ikke regne med!
Ikke flere billeder til dig, du!!! *GG*

>Forøvrigt så er min putte sikret i hoved og mås mod hackere. Du kan
>ikke engang stjæle billederne

Ska' vi vædde?

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-12-06 11:40

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

> Det skal du ikke regne med!
> Ikke flere billeder til dig, du!!! *GG*

> Ska' vi vædde?

Jeg vædder af princip aldrig, men bortset fra det så vil jeg
idag brænde alle mine dyrebare billeder af hunde og katte over på en
CD. Tænk hvis "Putte" gik ned og alle mine "skatte" forsvandt, jeg får
dem aldrig samlet igen.

Cd'en kommer i pengeskabet LOL .

Fra : Leyna

Dato : 06-12-06 17:17

On Wed, 6 Dec 2006 11:39:34 +0100, "Tove Krieger"
> [...]

>idag brænde alle mine dyrebare billeder af hunde og katte over på en
>CD. Tænk hvis "Putte" gik ned og alle mine "skatte" forsvandt, jeg får

På med elefanthuen...
Jeeeens, ska' du med ud at raide Toves pengeskab?

Fra : pwh

Dato : 06-12-06 17:27

> På med elefanthuen...
> Jeeeens, ska' du med ud at raide Toves pengeskab?

Jeg er helt frisk.
Vi tager vufferne med så de kan ordne Toves vagtkatte

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 06-12-06 20:39

On Wed, 6 Dec 2006 17:27:20 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Jeg er helt frisk.
>Vi tager vufferne med så de kan ordne Toves vagtkatte

Hun har da vist kun en enkelt, men da den hedder Mini så er det nok en
kæmpekat!

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-12-06 21:01

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

> Hun har da vist kun en enkelt, men da den hedder Mini så er det nok
> en kæmpekat!

Jeg mistede jo Mivser fornylig, så jeg har "kun" Mini tilbage. Hun er
godt nok lille, men hun er meeeeeget farlig, hun har da sendt mig på
skadestuen én gang med en opsvulmet hånd på grund af en lille giftig
hjørnetand, så hende skal man godt nok passe på, ellers er hun
møgkælen resten af tiden.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles_view_cats.php?profile=1395&kat=1344&limit_start=0&limit_user=15

Fra : pwh

Dato : 06-12-06 21:06

Tove Krieger wrote:
> [...]
> skadestuen én gang med en opsvulmet hånd på grund af en lille giftig
> hjørnetand, så hende skal man godt nok passe på, ellers er hun

Tænk hvis det havde været en hund der havde bidt sin ejer
på den måde, så havde vi allesammen himlet op om aflivning.
Men sådan er det, katte kan slippe afsted med alt her i verden

/Jens (hvis kat trods alt aldrig har bidt hul i ham)

Fra : Eva

Dato : 06-12-06 21:07

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en

Hvor er Mini bare dejlig - suuk!

Hvis du vil se mine to prinsesser, så er her et link.
http://forum.katteforum.dk/forum_posts.asp?TID=8454&PN=2

Håber jeg bliver tilgivet, for det er jo en hundegruppe.
Men nu er folk jo advaret, så kan de lade være at trykke på linket *GG*

mvh Eva

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-12-06 22:00

Eva <safeni@gfnet.dk> wrote:
> [...]
>
> Håber jeg bliver tilgivet, for det er jo en hundegruppe.
> Men nu er folk jo advaret, så kan de lade være at trykke på linket

Hej Eva.

Vi bliver nok tilgivet, der er også hundesnak i kattegruppen (og Biine
tilgiver os helt sikkert, det er jo hendes tråd).

Hvor er Abyssinere dog smukke og stolte at se på, rigtige prinsesser.
Lille sorte Nikita er bare så nuser med den lille hvide plet på
brystet, en kær lille størrelse. Kan godt forstå at du er stolt af dem
alle tre.

Fra : Eva

Dato : 06-12-06 23:04

> [...]
> Lille sorte Nikita er bare så nuser med den lille hvide plet på brystet,
> en kær lille størrelse. Kan godt forstå at du er stolt af dem alle tre.

Hej Tove

Jeg har nu kun to katte - Ferina og Nikita *SS*
Ja, jeg holder utroligt meget af dem og synes selvfølgelig, at de er verdens
smukkeste og dejligste!

mvh Eva

Fra : Leyna

Dato : 06-12-06 23:59

On Wed, 6 Dec 2006 21:00:57 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Jeg mistede jo Mivser fornylig, så jeg har "kun" Mini tilbage.

Det gør mig ondt, Tove. Jeg huskede ikke at du havde to, men Mini
huskede jeg fordi min egen første kat osse hed Mini. Hun forblev så
ikke "mini". *GGG*
Hende mistede jeg desværre for et par år siden. Jeg tror hun var
blevet påkørt.

Fra : pwh

Dato : 06-12-06 21:02

> Hun har da vist kun en enkelt, men da den hedder Mini så er det nok en
> kæmpekat!

Det kræver så det svære skyts, jeg tager min kampkat med også

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 07-12-06 00:05

On Wed, 6 Dec 2006 21:02:08 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det kræver så det svære skyts, jeg tager min kampkat med også

Alletiders. Mine katte er sg* for fredelige, men måske jeg skal ta'
dræberhvalpen med?

Fra : pwh

Dato : 07-12-06 00:08

> Alletiders. Mine katte er sg* for fredelige, men måske jeg skal ta'
> dræberhvalpen med?

Hvis Oy har sit nittehalsbånd på tør jeg ikke komme

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 07-12-06 08:56

On Thu, 7 Dec 2006 00:07:53 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Hvis Oy har sit nittehalsbånd på tør jeg ikke komme

Okay. Det er måske osse lige i overkanten med dræberhvalpen...!

Fra : pwh

Dato : 07-12-06 09:20

> Okay. Det er måske osse lige i overkanten med dræberhvalpen...!

Det er jo altid godt at true Tove lidt med din potensforlænger

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-12-06 10:28

pwh <gætselv@.dk> wrote:

> Det er jo altid godt at true Tove lidt med din potensforlænger
>
> /Jens

Oy må "true" mig til enhver tid, bare hit med ham

Fra : Leyna

Dato : 07-12-06 14:29

On Thu, 7 Dec 2006 10:28:19 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Oy må "true" mig til enhver tid, bare hit med ham

Husk lige at "farmand" altså følger med!

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-12-06 14:42

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

> Husk lige at "farmand" altså følger med!

Vaks vil elske mig er jeg sikker på, han kan godt lide "krammer" har
jeg hørt, så no problems. Du ta'r da osse' bare Hansen med, han har
godt af at komme lidt ud

Fra : pwh

Dato : 07-12-06 14:47

> Vaks vil elske mig er jeg sikker på, han kan godt lide "krammer" har
> jeg hørt, så no problems. Du ta'r da osse' bare Hansen med, han har
> godt af at komme lidt ud

Jeg tror snart vi skal tage rø... på dig Tove, og troppe op allesammen
hjemme hos dig med vores skabede køtere

/Jens (med de 2 mest skabede af slagsen)

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-12-06 15:10

pwh <gætselv@.dk> wrote:

> Jeg tror snart vi skal tage rø... på dig Tove, og troppe op
> allesammen hjemme hos dig med vores skabede køtere
>
> /Jens (med de 2 mest skabede af slagsen)

I er da hjerteligt velkomne.

Fra : pwh

Dato : 07-12-06 15:44

> I er da hjerteligt velkomne.

Jamen det lyder da ligefrem som en invitation,
en sommerfest ville ikke værer af vejen.

Så kan vi arrangerer et par hundekampe,
det er på tide at Milodyret bliver sat på plads,
den side af sagen skal min Angel nok klarer

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-12-06 16:30

pwh <gætselv@.dk> wrote:

> [...]
>
> Så kan vi arrangerer et par hundekampe,
> det er på tide at Milodyret bliver sat på plads,
> den side af sagen skal min Angel nok klarer

Skam dig Jens, jeg troede du vidste at hundekampe er forbudt - fy

P.S. Vi må nok hellere stoppe her, vi er da vist OT så det forslår.

Fra : Leyna

Dato : 07-12-06 19:25

On Thu, 7 Dec 2006 14:42:22 +0100, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Vaks vil elske mig er jeg sikker på, han kan godt lide "krammer" har
>jeg hørt, så no problems. Du ta'r da osse' bare Hansen med, han har
>godt af at komme lidt ud

hehe... Det var altså meningen du sku' blive bange!
Hans ville aldrig trives andre steder end her. Han er meget underhund
og bestemt ikke sikker påsig selv. Det første 1-1½ tissede han stadig
på gulvet, hvis der skete noget uventet. Så som at vi fik gæster...
eller at manden gik på arbejde (min mand arbejder kun som afløser)
eller andre meget små ting, som var lidt anderledes end hverdagen.
Så du risikere bare at han overtisser dit gulv!

Fra : jopa

Dato : 05-12-06 18:01

Tove Krieger skriblede bla:

> Okay John. Jeg vil være fair. Skal vi sige en delt førsteplads ?
> Husk på at der jo også skal være plads til lille Cassius.

Fair nok at dele 1 pladsen blot det ikke er en bastard man skal dele med

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : C.H

Dato : 05-12-06 15:08

"Winther" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sidelinjen..
>
> Hej og velkommen, hvis alt går vel burde der komme billeder af min hund

Alleførst velkommen til Biine - hyggeligt at du også vil være med
Skønne hunde, du har!

Jeg er så glad for denne tråd, for der tilsyneladende en del af brugernes
hunde, som jeg endnu ikke har set - Bennys og Winthers indtil videre.

Hvis du vil se på min lille vapper, så kan du finde ham her:
http://cassius-the-dog.blogspot.com, og han er også til at finde på
hundegalleriet: http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=15834

Kan i øvrigt se, at Winthers Boogie og Cassius har fælles blod - Det er jo
ganske hyggeligt.

CH

Fra : jopa

Dato : 05-12-06 15:13

Winther skriblede bla:
> Hej og velkommen, hvis alt går vel burde der komme billeder af min
> hund
> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=16680

Sød bette pjusk

--