Galnet - nyt modem
Fra : Ivar

Dato : 04-12-06 21:30

Hvad er årsagen til Galnet deler nye modems ud?

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-12-06 22:01

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote in message
> Hvad er årsagen til Galnet deler nye modems ud?

Problemer med tidligere?
mulighed for højere båndbredde?

Fra : Preben Kaas

Dato : 05-12-06 16:30

On Mon, 04 Dec 2006 21:29:35 +0100, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk>
wrote:

>Hvad er årsagen til Galnet deler nye modems ud?

Hvem siger de gør det?

Jeg fik i søndags besked af deres hotline på at henvende mig til
kontoret og få byttet mit modem til et nyere og bedre, men på kontoret
kendte de mandag intet til et nyere modem.
Iflg. kontordamerne har de aldrig haft mere end den ene type

Preben

ved mail fjern xxxx

www.prebenkaas.dk

Fra : NoOne

Dato : 10-12-06 13:20

On Tue, 05 Dec 2006 16:29:32 +0100, Preben Kaas
<prebenkaas@xxxxhjallesenet.dk> wrote:

Hejsa :)

jo de har kørt (køre) med to modeller - et Motorola og Webstar ... i
nogle områder har der været problemer med at få Motorola'et til at
kører ordenligt .... personligt har jeg aldrig haft problemer med
Motorola'et .... men fik mit byttet i forbindelse med at jeg fik iptlf
gennem galnet :) ....

hvis du har et Motorola ... skal du ha det byttet til et Webstar :)

RaZor :)

Fra : Preben Kaas

Dato : 10-12-06 17:00

On Sun, 10 Dec 2006 13:19:39 +0100, NoOne <mail.test.dk@> wrote:

> [...]
>gennem galnet :) ....
>
>hvis du har et Motorola ... skal du ha det byttet til et Webstar :)

Jeg har også haft et Motorola, men det var da ikke beregnet til
IPtelefoni??

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx

Fra : NoOne

Dato : 11-12-06 12:01

On Sun, 10 Dec 2006 16:59:48 +0100, Preben Kaas
<prebenkaas@xxxxhjallesenet.dk> wrote:

>Jeg har også haft et Motorola, men det var da ikke beregnet til
>IPtelefoni??

nej det var det ikke ... det havde ikke nogle "telefon" porte ... det
var derfor at det skulle skiftes til et WebStar :)

RaZoR :)

Fra : NoOne

Dato : 11-12-06 12:02

wrote:

>Hvad er årsagen til Galnet deler nye modems ud?
>

>Ivar Magnusson

Hvillket modem har du nu ?

RaZoR

Fra : Ivar

Dato : 23-12-06 12:09

NoOne skrev:

> Hvillket modem har du nu ?

Det er en bekendt der havde et Motorola modem, han fik et nyt
tilsendt, med besked om at det gamle ikke kunne bruges efter
en bestemt dato. Det nye har stik til telefon, er det der,
forklaringen ligger?

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : NoOne

Dato : 23-12-06 20:42

On Sat, 23 Dec 2006 12:08:57 +0100, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk>
wrote:

>Det er en bekendt der havde et Motorola modem, han fik et nyt
>tilsendt, med besked om at det gamle ikke kunne bruges efter
>en bestemt dato. Det nye har stik til telefon, er det der,
>forklaringen ligger?

Det kunne godt tænkes ... hvis han skal ha ip-telefoni gennem CD ..
skal han ha et nyt modem (webstar)

RaZoR :)

Fra : Ivar

Dato : 23-12-06 22:04

NoOne skrev:

> Det kunne godt tænkes ... hvis han skal ha ip-telefoni gennem CD ..
> skal han ha et nyt modem (webstar)

Han har intet ønske om ip-telefoni. Det undrer mig, at der ikke var
en forklaring på, hvorfor det gamle ikke ville kunne bruges efter
en vis dato. Han skulle blot smide det væk. Han har været med siden
de startede (i Hjallese)

Ivar Magnusson

Fra : NoOne

Dato : 25-12-06 15:50

On Sat, 23 Dec 2006 22:04:01 +0100, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk>
wrote:

> [...]
>en forklaring på, hvorfor det gamle ikke ville kunne bruges efter
>en vis dato. Han skulle blot smide det væk. Han har været med siden

hmmm .... interessant ... ovre på glenten.dk kører diskussionen også
.... nogle skal skifte modem .... og nogle skal ikke !!! ... det er
ikke til finde ud af ..... og CD kan helleikke finde ud af at give
ordenlig besked ......

http://glenten.dk/viewtopic.php?t=192&start=20

RaZoR ....