Medier skammer sig over Ritt&BZ
Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-06 20:41

Medier skammer sig over Ritt&BZ

Alene fordi DR og TV2 gav Ritt enorm og gratis reklame blev hun
borgmester og nu har hun så et svært hverv - at sige noget klogt om
BZ-tyvene på Jagtvej

Der var idag møde med politi og BZ og Ritt og hun sagde kun at retten
har ret i, at Faderhuset er ejeren i enhver henseende, og at kommunen
er helt ude af sagen.

Det er pinligt, at medierne skammer så meget over Ritts mangel på
integritet og nuancerede synspunkter, at der end ikke i den ny
døgn-nyheds-TV2-kanal er et lille indslag og et spørgsmål til
vatpik-Ritt.

Borgmestrene Weidekamp og Kramer har set det som en stor, dyr og
vigtig opgave at musikstedet skulle bæres på hænder og fødder og kunne
efterlade lig, genere kvarteret

osv osv

Hvis ikke korrrupte mikrofonholdere beskyttede Ritt, ville hun få
spørgsmålet om hun er så skuffet over voldspsykopaterne at hun ikke
vil finde et hus i Sydhavenen til dem el.lign

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-12-06 00:09

Bo Warming wrote:
> Der var idag møde med politi og BZ og Ritt og hun sagde kun at retten
> har ret i, at Faderhuset er ejeren i enhver henseende, og at kommunen
> er helt ude af sagen.

Kan du dokumentere at der har været et møde? :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 05-12-06 02:33

> Kan du dokumentere at der har været et møde? :)

Det har været annonceret, tidsbestemt, planlagt og jeg har fra første
færd dokumenteret at det ville ske og på TV nævntes idag resultatet,
vistnok TV2. Prøv at google
Trist at de skammer sig for meget over uduelige Ritt til at dække
hendes frygt for at have detaljerede meninger

NUL ÅBenhed er blandt hendes katastrofale MANGLER

som dog ofte opvejes af små plusser som følgende

Ritt sagde om §266b, at den er "latterlig, djævelsk og betænkelig"(ca
1995)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-12-06 07:38

Bo Warming wrote:
> [...]
> Trist at de skammer sig for meget over uduelige Ritt til at dække
> hendes frygt for at have detaljerede meninger

http://politiken.dk/indland/article208384.ece

Du burde bemærke hvad dato og tid denne nyhed er fra.. der har ikke
været noget møde (endnu).

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Johnny Andersen

Dato : 05-12-06 01:35

> Medier skammer sig over Ritt&BZ

Hvorfor tror du det?

> Alene fordi DR og TV2 gav Ritt enorm og gratis reklame blev hun
> borgmester og nu har hun så et svært hverv - at sige noget klogt om
> BZ-tyvene på Jagtvej

Og det kan du naturligvis bevise?

> Der var idag møde med politi og BZ og Ritt og hun sagde kun at retten har
> ret i, at Faderhuset er ejeren i enhver henseende, og at kommunen er helt
> ude af sagen.

Link tak.

> Borgmestrene Weidekamp og Kramer har set det som en stor, dyr og vigtig
> opgave at musikstedet skulle bæres på hænder og fødder og kunne efterlade
> lig, genere kvarteret

Hvis det er dír lig, er det ok med mig..

> Hvis ikke korrrupte mikrofonholdere beskyttede Ritt, ville hun få
> spørgsmålet om hun er så skuffet over voldspsykopaterne at hun ikke vil
> finde et hus i Sydhavenen til dem el.lign

Husk nu at tage din medicin, Bo..

/Johnny