TDC og news grupper ( TDC SUX )
Fra : *** Lowlife ***

Dato : 26-06-01 17:52

hva' i helvede tænker TDC på ... har de lort i pæren eller hvad, jeg ka'
blive så stik tosset over de narrøve, så er den ene news nede, så er den
anden nede, så kan man ikke se binaer grupper, FUCK JER TDC, jeg skifter
sgu' nu ... må jeres LORT GÅ NED !!!!!!

johnny

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

TDC ( Total Disastrous Communication )

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 26-06-01 17:57

In article <9haeij$1bu$1@news.inet.tele.dk>, *** Lowlife *** wrote:
> [...]
> blive så stik tosset over de narrøve, så er den ene news nede, så er den
> anden nede, så kan man ikke se binaer grupper, FUCK JER TDC, jeg skifter

Sikke et sagligt indlæg. Det gør det nemt at tage din brok seriøst.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Brandy-and-water spoils two good things.

Fra : Gevaldi

Dato : 26-06-01 18:29

"*** Lowlife ***" <Lowlife@sol.dk> skrev i en meddelelse
> hva' i helvede tænker TDC på ... har de lort i pæren eller hvad, jeg ka'
> blive så stik tosset over de narrøve, så er den ene news nede, så er den
> anden nede, så kan man ikke se binaer grupper

Du tror ikke det er dig der har et problem f.eks. med at formulere dig på
normal dansk.
Jeg har da brugt news.inet.tele.dk og test.news.tele.dk (til binaere) i lang
tid uden problemer af nogen art, men selvfølgelig er det nemmeste da at
brokke sig, når nu hjernevindingerne er omtåget.

Smut du bare, ingen vil savne dig.

Hilsen Gevaldi

Fra : Ali Ben Skurk

Dato : 26-06-01 18:36

> [...]
> blive så stik tosset over de narrøve, så er den ene news nede, så er den
> anden nede, så kan man ikke se binaer grupper, FUCK JER TDC, jeg skifter

Ja og du er en tumpe at hører på.

TDC har 2 test server som kører rimlig godt fortiden og deres standardserver
mangler nok en del af de grupper du bruger men er det ikke at forvente at en
testserver ikke kører 100%.

Skurken

Fra : Rea721

Dato : 26-06-01 19:42

"*** Lowlife ***" <Lowlife@sol.dk> skrev

-snip-
> jeg skifter sgu' nu ...

Tak...vi gør dig en tjeneste en anden gang.......Måske ikke så stor..men
:9

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : *** Lowlife ***

Dato : 26-06-01 23:38

jeg kan kun sige : fjolser, sus over i DK.SNAK.NARRØVE

hvis i føler jeres kommunistiske røder krænket undskylder jeg meget !!!!!

og hvis i kun har dumme kommentarer til alle mine bandeord, SÅ PIS AF, lad
som ingen ting

og denne er måske ikke den rigtige gruppe, men hvad jeg er jo alligevel en
udøende race i mit eget fædreland

johnny

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Fra : Karsten

Dato : 26-06-01 23:50

In article <9hb2rj$p5d$1@news.inet.tele.dk>, "*** Lowlife ***"
<Lowlife@sol.dk> wrote:

> og denne er måske ikke den rigtige gruppe, men hvad jeg er jo alligevel
> en udøende race i mit eget fædreland

Vi kan jo kun håbe...

--
/Karsten
"My nipples explode with delight!"

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 27-06-01 05:00

"*** Lowlife ***" <Lowlife@sol.dk> wrote in message
> [...]
!!!!!

> og hvis i kun har dumme kommentarer til alle mine bandeord, SÅ PIS AF,

Hvad gik der galt... kunne du ikke få din daglige insprøjtning med
"Warez"? Eller var det MP3?

Hvis det ikke er gået op for dig, så kører TDC test på nogle newsservere,
hvilket i realiteten betyder at man ikke kan regne med at de fungerer
perfekt altid. Kan du ikke leve med det, kan du vælge at bruge en af de
gratis tjenester eller skifte udbyder.

Jeg tvivler stærkt på at nogen har interesse i dine holdninger - især når
de præsenteres på en så væmmende måde.

> og denne er måske ikke den rigtige gruppe, men hvad jeg er jo alligevel
> en udøende race i mit eget fædreland

Jeg krydser fingre for fædrelandet!

FUT: dk.out-of-here

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Andreas

Dato : 28-06-01 10:24

On Wed, 27 Jun 2001 05:59:36 +0200, "Jesper Kollerup Jensen"
<jesper@kollerup.SPAM> wrote:

>"*** Lowlife ***" <Lowlife@sol.dk> wrote in message

<....>

>Hvad gik der galt... kunne du ikke få din daglige insprøjtning med
>"Warez"? Eller var det MP3?

Jeg synes næsten at du får det til at, fremstå som noget fordækt hvis
man bruger sin nettid til at hente MP3 filer.

Der findes faktisk flere gode steder hvor man kan hente den slags uden
at, komme i konflikt med nogen lov.

www.mp3.com , www.vitaminic.co.uk , og www.viatone.com for nu at nævne
et par stykker.

Men der er sikkert endnu flere - men jeg kender dem bare ikke--

Med Venlig Hilsen
- Andreas

<....>

Fra : Tim Christensen

Dato : 27-06-01 16:42

"*** Lowlife ***" <Lowlife@sol.dk> wrote in message

Det er en ret sigende email-adresse du har.

> og denne er måske ikke den rigtige gruppe, men hvad jeg er jo alligevel en
> udøende race i mit eget fædreland

Desværre ikke, jeg synes der bliver flere og flere idioter som dig.

Fra

Tim

Fra : René Madsen

Dato : 27-06-01 00:21

> [...]
> blive så stik tosset over de narrøve, så er den ene news nede, så er den
> anden nede, så kan man ikke se binaer grupper, FUCK JER TDC, jeg skifter
Pøv at smiden ovenstående igennem en amerikansk censur og den kommer til at
se sådan her ud:

hva' i ******* tænker TDC på ... har de **** i pæren eller hvad, jeg ka'
blive så stik tosset over de *******, så er den ene news nede, så er den
anden nede, så kan man ikke se binaer grupper, **** JER TDC, jeg skifter
**** nu ... må jeres **** GÅ NED !!!!!!

LOLDA

Men hvis man skal se lidt saglidt på det så tror jeg at manden er blevet
lidt sur på TDC, er ikke psykolog, men det er hvad jeg for ud af det, eller
har han bare lært en masse nye ord henne i skolen ?????????

Syntes lige at det var nedvøndigt med endnu et tåbeligt indlæg, nej det var
et sagligt indlæg det var.... *LOL*
René Madsen --- rene@schultzconsult.dk --- Som udtaler sig
privat
Schultz Consult --- www.schultzconsult.dk --- Uden nogen viden
om hvad
Din IT Leverandør --- tlf. 64 73 35 45 --- en skruetrækker er
!!!

Fra : *** Lowlife ***

Dato : 27-06-01 05:55

tak fordi i gad spille jeres kostbare tid, på mit "kloge" indlæg, i er det
der manglede i mit liv

som hjælp til andre, kunne i jo smide et par nye som virker !!!!!

johnny

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Fra : *** Lowlife ***

Dato : 27-06-01 06:42

jeg må vel hellere selv irettesætte :

spille=spilde

Fra : Andreas

Dato : 28-06-01 09:13

On Wed, 27 Jun 2001 07:42:03 +0200, "*** Lowlife ***" <Lowlife@sol.dk>
wrote:

>jeg må vel hellere selv irettesætte :
>
>spille=spilde

Big deal, der var en tyrkfejl men det gik ihvertfald ikke udover
meningen.

Men siden du tilsyneladende har så store problemer med dine news var
det så ikke, en ide at prøve Sunsites for en stund?

http://sunsite.dk/SunSITE/info/usenet.phtml kan du læse mere om
hvilke grupper der tilbydes, samt hvordan man tilmelder sig for at
kunne poste. Det skal man nemlig gøre hvis man vil sende via Sunsite.

Men deres service er hurtig og stabil - og så er det gratis.

--
- Andreas

"Never drive faster than your Angels can fly"

Fra : Brian S Jensen

Dato : 27-06-01 09:01

Ja, det er godt nok en masse brok du har fået over dit indlæg, men :

Hvilken kunde tror du forlader butikken mest tilfreds ?

Kunden som taler et fornuftigt sprog og begrunder sine klager sagligt - og
som ellers
er til at holde ud at høre på

eller

Kunden som fanden gal'me bare ska' ha' byttet lortet for ellers så går han
fuldstændig
i selvsving ?

Bare en lille sammenligning - FOR FANDEN

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : *** Lowlife ***

Dato : 27-06-01 16:27

jeg har prøvet fornuftigt snart 10 gange tror jeg, men der sker intet

og på dit spørgsmål : den kunder der får den vare som kunden har bestilt og
betalt for ..... vil jeg tro

johnny

Fra : Tim Christensen

Dato : 27-06-01 16:45

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> eller
>
> Kunden som fanden gal'me bare ska' ha' byttet lortet for ellers så går han

Desværre ser det ofte ud til at man kan få tingene til at gå lidt hurtigere
ved at brokke sig end værre høflig.

Mvh

Tim

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 27-06-01 21:17

"Tim Christensen" <icecone@worldonline.dk> wrote Wed, 27 Jun 2001
17:44:37 +0200 :

>Desværre ser det ofte ud til at man kan få tingene til at gå lidt hurtigere
>ved at brokke sig end værre høflig.

Jeg tror nu de fleste folk er mest flexible at have med at gøre hvis
man taler pænt og ordentligt.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Dr. Ralph

Dato : 28-06-01 01:02

>Desværre ser det ofte ud til at man kan få tingene til at gå lidt hurtigere
>ved at brokke sig end værre høflig.
>
>Mvh
>
>Tim

Som nogle måske har læst i tidligere indlæg har jeg også haft mine
KVALER med Orange - bla. blevet lovet guld og grønne skove inden jeg
blev ført ind i Orange syre farvede appelsin-helvede.

Da jeg først var inde, så klappede den bureaukratiske fælde - S_L_A_M

Med et var jeg uden telefonlinie og netforbindelse - og TRO MIG jeg er
normalt et stille og roligt besindigt menneske, der føler og tror, at
man kommer længst i dennne verden med høflighed, venlighed og respekt.

Men efter at have brugt mine bedste diplomatiske evner og min aller
mest ophøjede tålmodighed og venlighed overfor Orange kundeservice -
skete der INTET....I_N_T_E_T

Og jeg prøvede i dagevis - uden resultat - blot den samme besked "vi
ser på dit problem"

Først da jeg satte den sure og meget hidsige tone på begyndte der at
ske ting og sager - efter en meget vred besked til en kundeservice
manager blev jeg kontaktet af en tekniker - og VUPTI 5 timer senere
fungerede ALT.

I dagene efter jeg havde talt med tenikeren blev jeg opringet hele 3
gange på 2 dage af Orange kundeservice, der ville høre om det virkede
for mig nu.

Tankevækkende....ikke ?

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Andreas

Dato : 28-06-01 09:13

On Thu, 28 Jun 2001 02:01:43 +0200, Dr. Ralph <dr.ralph@spam.mail.com>
wrote:

> [...]

<....om at brokke sig til kundeservice....>

>Tankevækkende....ikke ?

Jo, egentlig for dit indlæg virker somom det går imod al logik - eller
også er det bemeldte kundeservice der gør

Nu ved jeg ikke om der har været udpræget travlt i den periode eller,
dit problem har været særlig kompliceret men, jeg mener ikke at du
skulle have været udsat for den behandling du har - ihvertfald ikke
uden at der fulgte en ordentlig forklaring med.

Det kunne jo rent faktisk godt være at, der manglede folk på grund af
sygdom og/eller ferie og, det havde da værer rart at vide.

Selvfølgelig hjælper det ikke lige på din situation med manglende
forbindelse men, det gør det måske nemmere at acceptere.

Men det er da godt at der er hul igennem igen.