Newbie..
Fra : Kristian Jensen

Dato : 27-06-01 02:48

Hvad er forskellen på en Cisco 677 og en Cisco SOHO 77 ?

//kristian

Fra : Simon Pedersen

Dato : 26-06-01 17:47

"Kristian Jensen" <xero@beskedboks.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er forskellen på en Cisco 677 og en Cisco SOHO 77 ?

Der er mange

Burde www.cisco.com ikke falde dig naturligt at besøge?

> //kristian

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Kristian Jensen

Dato : 27-06-01 03:00

Jo.. Har kigget... Men er ikke særlig meget inde i alle de standarder osv..
Det er bare de STORE forskelle jeg gerne vil høre mere om ..

//kristian

Fra : RaYmAn

Dato : 26-06-01 18:28

Soho 77'eren bruger Cisco's IOS
677'eren bruger vist cbos something? (dunno)
IOS'en er mere advanceret og kan opdateres osv.
De store forskelle :P
-RaYmAn

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 26-06-01 18:30

On 26 jun 2001 RaYmAn was possessed by a lesser demon and then forced to
type this:

> Soho 77'eren bruger Cisco's IOS
> 677'eren bruger vist cbos something? (dunno)
> IOS'en er mere advanceret og kan opdateres osv.

CBOS kan også opgraderes, men der er flere features i IOS

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

Lars Kyndi Laursens sarkastiske indlæg grænser til det stupide og skal
ikke yderligere kommenteres. - Stefan i dk.edb.sikkerhed

Fra : Simon Pedersen

Dato : 26-06-01 18:29

"RaYmAn" <rayman@skumler.net> skrev i en meddelelse
> Soho 77'eren bruger Cisco's IOS
> 677'eren bruger vist cbos something? (dunno)
> IOS'en er mere advanceret og kan opdateres osv.

Cbos kan også sagtens opdateres.

> De store forskelle :P

- ikke helt, for desuden kører SOHO 77 kun 10Mbit på LAN-interfacet,
hvorimod 677'eren kører 10/100. Dette har ikke nogen ydelsesmæssig forskel,
men det er surt at få en SOHO 77 hvis een's netværk er ren 100Mbit og der
ikke findes en 10Mbit port i eens hub/switch.

> -RaYmAn

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Peter T.

Dato : 26-06-01 22:03

Ups. Du har sat din tidszone forkert i windows til at være -7 timer. Den
korrekt er altså +2 timer (europatid). Det gør at din dato også er forkert
på vores computere, selvom den ser rigtig ud for dig. :)

Mvh. Peter T.

Fra : Niels Skovmand

Dato : 28-06-01 16:35

+2 timer?

Vi bor sqda i zonen GMT+01:00 = Central European Time (CET)

/ skovmand

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 28-06-01 17:14

"Niels Skovmand" <woodman@lite.dk> wrote in message
> "Peter T." <pinoc10@hotmail.NISSEcom> wrote in message
>
> +2 timer?
>
> Vi bor sqda i zonen GMT+01:00 = Central European Time (CET)

Og så lige +1 time for sommertid! :)

GMT er fast hele året igennem.

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 28-06-01 17:27

"Niels Skovmand" <woodman@lite.dk> wrote:

>+2 timer?
>
>Vi bor sqda i zonen GMT+01:00 = Central European Time (CET)

Ja - om vinteren. Om sommeren har vi sommertid, og er så 2 timer
fra UTC.

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 29-06-01 13:46

Jesper Dybdal <jdunet@u5.dybdal.dk> writes:

> Ja - om vinteren. Om sommeren har vi sommertid, og er så 2 timer
> fra UTC.

CEST = Central European Summer Time (GMT+2)
CET = Central European Time (GMT+1)

--
Thomas Bjorn Andersen, bjorn@daimi.au.dk
+++ATH