Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Se Canon 20D IS data i EXIF ?
Fra : Brian Østergård

Dato : 04-12-06 15:01

Hej

Jeg har skudt nogle billeder og er i tvivl om hvor vidt jeg er kommet til at
slukke for IS´n på nogle af skudene.

I IrfanView kan jeg se en masse i EXIF men ikke noget om IS-mode.

Er der nogen som ved om Canon gemmer disse data et eller andet sted i EXIF
og jeg bare skal bruge et andet program til at læse dem med ?

På forhånd tak for hjælpen.

Brian :ø)

Fra : Thomas Kjær

Dato : 04-12-06 15:06

On 2006-12-04, Brian Østergård <mantabrian@REMOVEhotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Er der nogen som ved om Canon gemmer disse data et eller andet sted i EXIF
> og jeg bare skal bruge et andet program til at læse dem med ?

Det gør de ikke.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Brian Østergård

Dato : 04-12-06 15:16

"Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør de ikke.
>

> --
> Med venlig hilsen
> Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Hej

Tak for svaret.

Brian :ø)

Fra : Leif Langgaard

Dato : 03-12-06 16:19

"Brian Østergård" <mantabrian@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen som ved om Canon gemmer disse data et eller andet sted i EXIF
> og jeg bare skal bruge et andet program til at læse dem med ?

Hej

Husk på at IS kun kompenserer for kameraets rystelser, og ikke for
bevægelser i motivet!

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS: