ERP integration
Fra : Michael Hansen

Dato : 04-12-06 12:52

Hej,

Først vil jeg lige sige jeg ikke er sikker på jeg har ramt den
rigtige gruppe, men da jeg ved der sidder mange ERP folk her i gruppen
prøver jeg alligevel.

Jeg er igang med at lave en integration af Axapta i en .Net applikation
og til det formål bruger jeg et COM+ objekt som hedder Axapta Business
Connector. Dette gør de muligt at bruge afvikle metoder i Axapta
direkte fra .Net applikationen.

Mit spørsmål er nu om der findes tilsvarende integrations
moduler/værktøjer til de mest gængse ERP systemer. Og i så fald
hvad navnet er på disse ?

XAL ?
C5 ?
SAP ?

Mvh
Michael Hansen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-12-06 20:37

Michael Hansen wrote:

> [...]
> Axapta Business Connector.

> Mit spørsmål er nu om der findes tilsvarende integrations

ODBC eller tredieparts produkter
Kan være at der er kommet nyt - men svjv så er det for partners only

> SAP ?

libRFC32

- Peter

--