Valg af inc filer ??
Fra : Is

Dato : 03-12-06 23:43

Hej igen

Jeg vil lægge nogle resultater ud på hjemmesiden - og jeg vil gøre den så
nem at vedligeholde som muligt.

Derfor havde jeg tænkt mig at anvede den samme tabel til flere visninger, og
skifte kolonne overskrifter ud fra hvad der skal vises. og det går også
nogenlunde.

Men da jeg anvender indholdet i tabellen til at lave link med driller det
mig lidt.

f.eks hvis jeg viser en oversigt over konkurrencesteder, så ved tryk på en
bestemt konkurrence, skal resultater vises fra denne.
det kan se sådan ud:

("id") %>&info=kreds"</a><%Response.write datadato.Fields ("konksted")%>
----
<% =datadato.Fields ("id") %> bruger jeg til at finde den bestemte
konkurrence !!

og dette brugte jeg til at bestemmem hvad der skulle stå som kolonne
overskrift:
&info=kreds
----

Nu er det bare sådan at konkurrencesteder henter jeg fra EN tabel, og
resultaterne hentes fra en forespørgsel.

Derfor havde er jeg begyndt på at leve en If til at bestemme indholdet i
tabellen, men det øverste driller mig meget.

jeg er begyndt med

if strTabelinfo = "sted" Then
strTh1 = "ID"
strTh2 = ""
strTh3 = "Sted"
strTh4 = ""
strTh5 = "Dato"

strTd1 = datadato.Fields ("id") & "&nbsp;&nbsp;"
strTd2 =
strTd3 =
strTd4 =
strTd5 =

Th er selvfølgelig kolonne overskrift

men så er det jeg prøver med

strTd3 = <a href="kredskon.asp?=<% =datadato.Fields ("id")
%>&info=kreds"</a><%Response.write datadato.Fields ("konksted")%>

og det går helt galt !!!!

Kan det lade sig gøre ? og hvordan ???

En anden ting jeg havde overvejet er at ændre på det der indsætter filerne
udfra resultatet af en IF

kan man det ??

noget i retning af:

if farve =?????? then