Hjælp til montering af batterioplader
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-12-06 22:12

Hej

Jeg søger oplysninger om nogen har et link eller evt. et diagram over,
hvordan man skal montere en batterilader og batteri i cv´en. Tanker går på,
at batteriet kun skal lades op, når jeg har mulighed for 230 V. Ikke noget
med at trække strømmen fra bilen.
CV´en er en HOBBY Excellent 495 Ufe årgang ´97.

Ole

Fra : Carsten Stage

Dato : 03-12-06 22:40

Ole Rasmussen wrote:

> Jeg søger oplysninger om nogen har et link eller evt. et diagram over,
> hvordan man skal montere en batterilader og batteri i cv´en.

I hobby-forum.dk har en navnebror til dig leveret lige det, du ønsker:

http://www.hobby-forum.dk/forum/viewtopic.php?t=391&highlight=ole

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Klaus Fogh

Dato : 04-12-06 21:26

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> I hobby-forum.dk har en navnebror til dig leveret lige det, du ønsker:

> [...]
Samme emne kunne også have min interesse, men linket fører blot til en
videre diskussion omkring projektets fortrindeligheder. Jeg savner, -med
andre ord, selve projektbeskrivelsen, kan du hjælpe med den?

M.v.h. Klaus Fogh

Fra : Steen Larsen

Dato : 04-12-06 21:44

"Klaus Fogh" <klaus.fogh@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> videre diskussion omkring projektets fortrindeligheder. Jeg savner, -med
> andre ord, selve projektbeskrivelsen, kan du hjælpe med den?

Hej Klaus Fogh

Der link i forumet til beskrivelsen af ombygningen du får den her
http://www.hobby-forum.dk/download/manualer/ojuel_omb.pdf

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Klaus Fogh

Dato : 04-12-06 21:59

"Steen Larsen" <steen_larsen@tdc***adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hej Klaus Fogh
>
> Der link i forumet til beskrivelsen af ombygningen du får den her

Hej Steen

Det er lige hvad jeg kan bruge, tusind tak for hurtig hjælp.

M.v.h. Klaus Fogh

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 05-12-06 19:44

> "Steen Larsen" <steen_larsen@tdc***adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Steen
>
> Det er lige hvad jeg kan bruge, tusind tak for hurtig hjælp.
>
> M.v.h. Klaus Fogh
>
>Jeg takker for den hurtige assistance. Er godt klar over at det ikke lige
>er noget for en handyman...

Ole

Fra : Ole JN

Dato : 10-12-06 14:54

Mindre kan jo også gøre det, projektet jeg beskrev handler jo om mere end
blot at montere batteri. Skulle der opstå yderligere spørgsmål må du jo
henvende dig.
Ole JN