nokia N73
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 03-12-06 20:41

har rodet lidt med min "arbejdsmobil" (N73) og i forhold til min egen N6233
er der en knap som jeg ikke kan indstille som jeg gerne vil ;o(
- på min venstre knap på 6233 har jeg "gå til" ... deri kan jeg selv
tilpasse hvilke valgmuligheder jeg ønsker, men på N73 kan jeg ikke finde
noget der minder om det ... det nærmeste er "profiler" ... men så mangler
der stadig en masse "genveje"

nogen der ved om det kan lade sig gøre at have noget tilsvarende på N73 ?

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : TSPDK

Dato : 04-12-06 01:09

Hej Johnny

Du skal gøre følgende:

Ind i Værktøjer > Indstillinger > Telefon > StandByTilstand

Så kan du selv indstille dine genveje på de forskellige taster.

Hilsen Thomas

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 04-12-06 18:04

så langt er jeg kommet, men ved ikke hvilken genvej jeg skal vælge for at
kunne vælge hvad jeg selv ønsker på knappen, saledes at jeg kan få både
alarm, regnemaskine, profiler osv ind under den genvej

præcis som "gå til" har på N6233