Ønsker du global atomkrig????
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-12-06 19:03

Hvis du kan svare "JA" til ovenstående, så join mig og nogle andre i
spillet DEFCON:

http://www.everybody-dies.com/

Demo'en er gratis og tillader at du spiller på nettet.

Jeg har købt og registreret spillet og kan derfor hoste op til 6
spillere. Min server er åben på de fleste aftener. Hvis nogen af jer er
interesseret i at spille, så skriv et svar på denne post.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk

Fra : gb

Dato : 03-12-06 21:10

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Hvis du kan svare "JA" til ovenstående, så join mig og nogle andre
> i spillet DEFCON:

Har du set filmen?

--
GB

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-12-06 21:53

gb <nospam@no.invalid> wrote:

> peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Har du set filmen?

Nej, kun WarGames.

Fra : gb

Dato : 03-12-06 22:43

> Nej, kun WarGames.

Det var den, jeg tænkte på.

--
GB

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-12-06 23:25

gb <nospam@no.invalid> wrote:

> peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Det var den, jeg tænkte på.
>
> --
> GB

OK Der er faktisk en film der hedder DEFCON 4.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-12-06 23:28

""Peter Bjørn Perlsø"" skrev i en meddelelse

> Hvis du kan svare "JA" til ovenstående, så join mig og >nogle andre i
> spillet DEFCON:

Hmm.. Atomkrig i sandkassen ?
who is the bad guy.....

Hvordan er det den gamle historie er ....
Man skal ikke lede efter inteligent liv i universet
man skal blot lede efter resterne af deres egen tilintetgørelse.

hvem skulle tro at denne her kunne nå så langt
http://www.abc80.net/docs/imsai/imsai_front.jpg

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 03-12-06 23:39

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en meddelelse news:45734f74$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Man skal ikke lede efter inteligent liv i universet
> man skal blot lede efter resterne af deres egen tilintetgørelse.

http://en.wikipedia.org/wiki/Doomsday_Clock
Den for mig til at tænke på abernes Planet,,,

> hvem skulle tro at denne her kunne nå så langt
> http://www.abc80.net/docs/imsai/imsai_front.jpg

Det er næppe overstående oldsag der tales om i dette klip
The 'Wopr' http://161.58.5.90/wargames/wopr.wav

Jan Rasmussen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-12-06 19:42

"Jan Rasmussen" skrev i en meddelelse

> Det er næppe overstående oldsag der tales om i dette >klip
> The 'Wopr' http://161.58.5.90/wargames/wopr.wav

Oldsagen er med i filmen Wargames
http://www.abc80.net/pics/wargames-1.jpg

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 04-12-06 20:26

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en meddelelse news:45746c0d$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Oldsagen er med i filmen Wargames
> http://www.abc80.net/pics/wargames-1.jpg

Ok, det hade jeg ikke engang bemærket, jeg genså ellers filmen for et par år siden,,,

Her er min første computer,
http://www.betuwe.net/~mellemab/homecomputers/images/other/Acorn_BBC-B_Large.jpg
jeg får helt tårer i øjnene, ved det nostalgiske gensyn og ved tanken om de lange vinter aftener
foran skærmen, og med Kraftwerks Computer world på pladespilleren.

Jan Rasmussen

Fra : Allan Riise

Dato : 04-12-06 20:38

Jan Rasmussen <1@2.3> wrote:
> [...]
> jeg får helt tårer i øjnene, ved det nostalgiske gensyn og ved tanken
> om de lange vinter aftener foran skærmen, og med Kraftwerks Computer world

Det var denne jeg trådte mine computer barnesko....

http://www.old-computers.com/museum/computer.asp?c=223

--
Allan Riise

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-12-06 20:53

"Allan Riise" skrev i en meddelelse
> [...]

Vi er vilt off topic .... men kan ikke lade være
Her er min første baby.....
http://www.abc80.net/pics/Ti99-4a.jpg

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 04-12-06 21:06

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en meddelelse news:45747cb6$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Vi er vilt off topic ....

Det er hele tråden aligevel,,,

> men kan ikke lade være. Her er min første baby.....
> http://www.abc80.net/pics/Ti99-4a.jpg

Smart med det dér indbygget magazin til slik og bolsher
og en sodavand.

Kigger lige på,,,
http://www.99er.net/ti.shtml Der er en reklame for den med selve Bill Cosby
på yourtube.

Damm den må have været HOT

Jan Rasmussen

Fra : @

Dato : 04-12-06 20:58

On Mon, 4 Dec 2006 20:38:14 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>Det var denne jeg trådte mine computer barnesko....
>
>http://www.old-computers.com/museum/computer.asp?c=223

årsunge

næh du vi andre var skam med fra datamaternes barndom

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Kugleramme.jpg

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Bruno Christensen

Dato : 05-12-06 22:46

On Mon, 04 Dec 2006 20:57:55 +0100, @ wrote:

> næh du vi andre var skam med fra datamaternes barndom

Købte en lommeregner omkring 72 - 73, den kunne de fire regningsarter samt
regne min og familiens skat/restskat ud (indenfor en 10'er) (i dag aner jeg
ikke hvad jeg skal betale eller hvordan jeg regner det ud, tiderne var
lettere dengang).

Den første computer blev købt i 82 "ZX81" med en hukommelse på 1 kb, der dog
blev udvidet til 32 kb ved købet (det var dyrere end computeren),
lagringsmediet var "den billigste kassettebåndoptager som du kan finde"
ifølge sælgeren, (jo ringerere "lydoplevelse" desto bedre adskillelse mellem
"0" og "1"). Nåhja, skærmen var en 12" sort/hvid, mere VAR virkelig ikke
nødvendig for at vise "grafikken".

/|\
/\
Bruno

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-12-06 00:16

Michael Meidahl Jensen <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote:

> Hmm.. Atomkrig i sandkassen ?

Jep. Og det er genialt, det spil.

Her til aften overværede jeg et "diplomacy" spil mellem 6 mennesklige
spillere, hvor hele verden starter som allierede.

Så bryder alliancen op, og folk begynder at angribe hinanden. Nye
alliancer skabes. Og så nuker de... og så falder de resterende alliancer
komplet fra hinansen, og helvede bryder løs med hundredevis af millioner
af døde.

:p

Fra : Johnny Andersen

Dato : 04-12-06 01:38

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> alliancer skabes. Og så nuker de... og så falder de resterende alliancer
> komplet fra hinansen, og helvede bryder løs med hundredevis af millioner

Din drenge drøm, lille Peter?

/Johnny