Salg af hvalpe?
Fra : Leyna

Dato : 03-12-06 17:30

Jaja, jeg ved godt jeg IKKE må sælge hvalpe her, og har da osse postet
et indlæg i markedsgruppen med flg. link http://leyna.dk/hvalpe-salg/
som jeg selvfølgelig ikke opfordrer nogen til at gå ind på, da dette
IKKE er en kommerciel gruppe.

Mit spørgsmål er, hvor skal jeg ellers annoncere?
De er pt. sat til salg på DBA, Gul&Gratis, Papkassen og Dyrenettet,
men måske er der andre der har nogle forslag til hvor jeg ellers kan
annoncere...?

Jeg vil gerne hjælpe naboen af med hvalpene, men jeg kan jo ikke
adoptere dem allesammen, selvom jeg er meget fristet. Deer godt nok
lækre.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 03-12-06 18:02

Leyna skriblede bla:

> [...]
> De er pt. sat til salg på DBA, Gul&Gratis, Papkassen og Dyrenettet,
> men måske er der andre der har nogle forslag til hvor jeg ellers kan

Inkluder linket og beskrivelse i din signatur.
Nu ved jeg ikke hvor mange grupper du skriver i men du ved en lille sø osv
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 03-12-06 19:45

On Sun, 3 Dec 2006 18:01:50 +0100, "jopa" <admin@jnixenspam.dk> wrote:

>Inkluder linket og beskrivelse i din signatur.
>Nu ved jeg ikke hvor mange grupper du skriver i men du ved en lille sø osv

Det er ganske få, så det tror jeg ikke lige kan betale sig.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Leyna

Dato : 04-12-06 18:04

Og så fik jeg endlig "fanget" far og søn. :D
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg/farogson.jpg
--
Leyna
http://www.leyna.dk/hvalpe-salg

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-06 18:15

> Og så fik jeg endlig "fanget" far og søn. :D
> http://www.leyna.dk/hvalpe-salg/farogson.jpg

Det var da et dejligt billede. Hvor er de skønne begge to.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 04-12-06 18:28

> Og så fik jeg endlig "fanget" far og søn. :D
> http://www.leyna.dk/hvalpe-salg/farogson.jpg

Fint billede, man kan se på snuderne at de er i familie

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 04-12-06 21:46

On Mon, 4 Dec 2006 18:27:45 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Fint billede, man kan se på snuderne at de er i familie

Vaks havde helt sort snude i den alder.
--
Leyna

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 04-12-06 20:25

"Leyna" skrev

> Og så fik jeg endlig "fanget" far og søn. :D
> http://www.leyna.dk/hvalpe-salg/farogson.jpg

Hvor er de skønne - generne fornægter sig ikke

- Winnie

Fra : pwh

Dato : 03-12-06 18:26

Leyna wrote:
> Jaja, jeg ved godt jeg IKKE må sælge hvalpe her, og har da osse postet
> et indlæg i markedsgruppen med flg. link http://leyna.dk/hvalpe-salg/

Flot side du har banket sammen, med nogle rigtigt gode billeder.
Jeg synes rigtigt at man kan se Rotten i Vaks på det billede.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 03-12-06 19:45

On Sun, 3 Dec 2006 18:26:18 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Flot side du har banket sammen, med nogle rigtigt gode billeder.
>Jeg synes rigtigt at man kan se Rotten i Vaks på det billede.

Tak. Ja, han er meget stor og kraftig uden på nogen måde at være for
tyk. Jeg er osse glad for min vaksebasse.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-06 18:46

> Jaja, jeg ved godt jeg IKKE må sælge hvalpe her, og har da osse ´>postetet
> indlæg i markedsgruppen med flg. link http://leyna.dk/hvalpe-salg/

Jeg prøvede faktisk, at afsætte en hvalp for jer i går, men de ville have en
ægte labrador.

> [...]
> De er pt. sat til salg på DBA, Gul&Gratis, Papkassen og Dyrenettet,
> men måske er der andre der har nogle forslag til hvor jeg ellers kan

Har du fået sat billeder på annoncen i dba ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 03-12-06 18:53

> Jeg prøvede faktisk, at afsætte en hvalp for jer i går, men de ville
> have en ægte labrador.

Du skal bare værer bedre til at lyve, sig det er en ægte Lab
uden papirer, det opdager de først når det er for sent
De skal bare farves knaldsorte allesammen, sådan en
gang hårfarve holder vel et stykke tid

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 03-12-06 20:17

On Sun, 3 Dec 2006 18:53:21 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Du skal bare værer bedre til at lyve, sig det er en ægte Lab
>uden papirer, det opdager de først når det er for sent

De KAN altså godt komme til at ligne vaskeægte labber.

>De skal bare farves knaldsorte allesammen, sådan en
>gang hårfarve holder vel et stykke tid

Hvorfor dog det? De findes da osse racerene gule labber.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 03-12-06 20:30

Leyna skriblede bla:

> Hvorfor dog det? De findes da osse racerene gule labber.

Havde du forventet at en sjællænder vidste det ?
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 03-12-06 20:36

> Havde du forventet at en sjællænder vidste det ?

Rigtige Labber er da sorte
En Sort eller grå Schæfer er jo heller ikke helt korrekt

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-06 20:41

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:rGFch.63

> Rigtige Labber er da sorte

Nej, de er da gule.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 03-12-06 20:43

> Nej, de er da gule.

De ligner en plysklippet golden retriver

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-06 20:49

> De ligner en plysklippet golden retriver

Nej, de ligner små dejlige bamser- også når de er blevet voksne.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Leyna

Dato : 03-12-06 20:53

On Sun, 3 Dec 2006 20:40:39 +0100, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>Nej, de er da gule.

Nemly!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 03-12-06 20:48

pwh skriblede bla:
> En Sort eller grå Schæfer er jo heller ikke helt korrekt

Jo faktisk der findes grå/sort schæfer og der findes højavl den med saddelen
men det vidste du vel ?
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 03-12-06 21:23

> Jo faktisk der findes grå/sort schæfer og der findes højavl den med
> saddelen men det vidste du vel ?

Jeg ved alt om Schæfere, bare spørg løs

/Jens (som har en ½ af slagsen)

Fra : C.H

Dato : 03-12-06 21:30

> Rigtige Labber er da sorte
> En Sort eller grå Schæfer er jo heller ikke helt korrekt
>
> /Jens
Hhmpfr!!
Jeg synes nu ellers lille Cassius er hel korrekt!!!

Ak ja, Ak ja.... Man skal høre meget bare fordi man har lidt pigment...

CH

Fra : Leyna

Dato : 03-12-06 20:52

On Sun, 3 Dec 2006 20:30:20 +0100, "jopa" <admin@jnixenspam.dk> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Havde du forventet at en sjællænder vidste det ?

Ja! Husk lige på at jeg er Københavner!!!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 03-12-06 21:19

Leyna skriblede bla:

> Ja! Husk lige på at jeg er Københavner!!!

Ok så vær opmærksom på at du kun er på prøve herovre
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 03-12-06 20:16

On Sun, 3 Dec 2006 18:46:26 +0100, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>Jeg prøvede faktisk, at afsætte en hvalp for jer i går, men de ville have en
>ægte labrador.

Det var sødt af dig, og du kan så fortælle alle at det er ægte hunde
allesammen.

>Har du fået sat billeder på annoncen i dba ?

Nej, jeg prøvede, men det koster altså penge at sælge hvalpe der
igennem. Det plejede at være gratis engang, så det må blive de øvrige
steder jeg annoncerer. Naboen satte jo selv annoncen på DBA.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-06 20:32

> Det var sødt af dig, og du kan så fortælle alle at det er ægte hunde
> allesammen.

Selvfølgelig er det ægte hunde og de er også bare skønne allesammen. Vi
har dog huset fuldt nok, med 5 vovser.

> Nej, jeg prøvede, men det koster altså penge at sælge hvalpe der
> igennem. Det plejede at være gratis engang, så det må blive de øvrige
> steder jeg annoncerer. Naboen satte jo selv annoncen på DBA.

Ja, det koster 100 kr. pr. uge Kan du ikke få naboen til, at spytte de
penge. Dba er dog det sted, der giver allermest respons og et par gode
billeder, vil helt sikkert få hvalpene afsat hurtigt.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Leyna

Dato : 03-12-06 20:53

On Sun, 3 Dec 2006 20:31:55 +0100, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>Ja, det koster 100 kr. pr. uge Kan du ikke få naboen til, at spytte de
>penge. Dba er dog det sted, der giver allermest respons og et par gode
>billeder, vil helt sikkert få hvalpene afsat hurtigt.

Det kunne jeg måske nok, men han _har_ jo allerede sat en annonce i
selv... *suk*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-06 20:40

> Mit spørgsmål er, hvor skal jeg ellers annoncere?

Har lige smidt dit link op i vores forum. Der er selvfølgelig ikke ligefrem
dba trafik, men det er da et forsøg værd.

Du kan se indlægget her:

http://tjekmig.dk/forum/viewtopic.php?p=9100#9100

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Leyna

Dato : 03-12-06 20:54

Tusind tak for det.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : C.H

Dato : 03-12-06 21:31

> [...]
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

Hej hej
Nu indrømme jeg blankt, at jeg ikke har læst hele tråden endnu, men vil da
lige nævne www.hundegalleriet.dk
Måske der kunne være bid der?

CH

Fra : Leyna

Dato : 03-12-06 23:33

On Sun, 3 Dec 2006 21:31:26 +0100, "C.H" <vaxen7@hotmail.com> wrote:

>Nu indrømme jeg blankt, at jeg ikke har læst hele tråden endnu, men vil da
>lige nævne www.hundegalleriet.dk
>Måske der kunne være bid der?

Takker. Det er netop sådanne input jeg savner.
Jeg har allerede fået en henvendelse, men det er jo ikke helt nok, så
jeg vil da forsøge.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Søren & Anita Anders~

Dato : 04-12-06 07:12

Hejsa Leyna

Du kan også sætte dem til salg på www.dkdyr.dk
Det er ganske gratis, og du kan vedhæfte billeder.

Mvh
Anita

Fra : Leyna

Dato : 04-12-06 11:13

On Mon, 4 Dec 2006 07:12:20 +0100, "Søren & Anita Andersen"
<info@torsted-hundepension.dk> wrote:

>Hejsa Leyna
>
>Du kan også sætte dem til salg på www.dkdyr.dk
>Det er ganske gratis, og du kan vedhæfte billeder.

Joeh, men det er et lukket forum. Altså kun for medlemmer, s¨trafikken
er jo nok begrænset, og så er det ikke tilladt at indsætte billeder af
hunde man IKKE SELV ejer... og det gør jeg jo ikke, så den tror jeg
lige jeg springer over, men tak for hjælpen.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Snasse

Dato : 04-12-06 14:49

> [...]
> De er pt. sat til salg på DBA, Gul&Gratis, Papkassen og Dyrenettet,
> men måske er der andre der har nogle forslag til hvor jeg ellers kan

Hvad med ?

http://www.dog-inn.com/
http://www.hundene.dk/
http://www.123hjemmeside.dk/lagersalg/3052048

Håber i kommer af med dem, de er godt nok søde

--
Susanne
www.chikabee.dk - cavalierhvalpe til salg

Fra : Leyna

Dato : 04-12-06 15:55

On Mon, 4 Dec 2006 14:49:23 +0100, "Snasse" <suruni @ gmail . com>
wrote:

>Hvad med ?
>
>http://www.dog-inn.com/
>http://www.hundene.dk/
>http://www.123hjemmeside.dk/lagersalg/3052048
>
>Håber i kommer af med dem, de er godt nok søde

Tak. Jeg har nu sat et par annoncer mere op.
Jeg kunne altså sagtens selv ta' hele bundtet med hjem. De er SÅ
skønne. *G*
--
Leyna

Fra : johny møller

Dato : 04-12-06 21:30

hejsa.

Har du flere til salg?
mvh
johny møller

Fra : Leyna

Dato : 04-12-06 21:48

On Mon, 4 Dec 2006 21:30:12 +0100, "johny møller"
<hauge@vip.cybercity.dk> wrote:

>hejsa.
>
>Har du flere til salg?

Ja, der er stadig hvalpe.
Kig her http://leyna.dk/hvalpe-salg/
Der er vist alle de oplysninger du har brug for.
Det er allesammen superlækre hvalpe, som jeg gerne selv ville
adoptere... *SUK*
--
Leyna

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-06 22:02

> Det er allesammen superlækre hvalpe, som jeg gerne selv ville
> adoptere... *SUK*

Den lille gule, der står op af muren, er godt nok nuser.
Hvor mange af hvalpene er solgt nu ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Leyna

Dato : 04-12-06 22:43

On Mon, 4 Dec 2006 22:01:33 +0100, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>Den lille gule, der står op af muren, er godt nok nuser.
>Hvor mange af hvalpene er solgt nu ?

I går var der 12 tilbage. Ved ikke om der er blevet solgt nogen i dag.
Skal du ha' en lækker gul Vaks-klon?

--
Leyna

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-06 22:59

> Skal du ha' en lækker gul Vaks-klon?

Det er da fristende, men vi har jo allerede 5 hunde, så der er rigeligt, at
se til.
De er dog rigtig dejlige.
Hvornår er i flyttet til Havndal ? I boede da i Allingåbro før, ik`?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Leyna

Dato : 05-12-06 06:34

On Mon, 4 Dec 2006 22:58:49 +0100, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>Det er da fristende, men vi har jo allerede 5 hunde, så der er rigeligt, at
>se til.

hehe... Ja, det lyder som rigeligt!

>Hvornår er i flyttet til Havndal ? I boede da i Allingåbro før, ik`?

Vi købte huset her 1. feb. og det er vi rigtigt glade for. Vi er
kommet endnu længere ud på landet, men er alligevel kommet til at bo
mere centralt. Det lyder paradoksalt, men sådan er det.

Nej, vi boede i Ørsted. Dvs. det var den vi hørte tilrent postnr.
mæssigt. Nærmeste "by" (hehe) var Holbæk. Vi brugte dog dyrlægen i
Allingåbro. Er du stedkendt herovre?
--
Leyna

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-06 08:23

> Nej, vi boede i Ørsted. Dvs. det var den vi hørte tilrent postnr.
> mæssigt. Nærmeste "by" (hehe) var Holbæk. Vi brugte dog >dyrlægen i
> Allingåbro. Er du stedkendt herovre?

Ja, vi har boet i Øster Alling v. Auning i 5 år. Bor dog v. Hadsund nu.
Brugte også dyrlægen i Allingåbro dengang. Vores tidligere naboer fra
dengang, bor nu i Ørsted og vist nok også i Holbæk. De blev skilt....
Holbæk kan da vist ikke rigtigt kaldes en by- kan den ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Leyna

Dato : 05-12-06 10:25

On Tue, 5 Dec 2006 08:23:25 +0100, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

>Ja, vi har boet i Øster Alling v. Auning i 5 år. Bor dog v. Hadsund nu.

Det er jo lige i nærheden så!

>Holbæk kan da vist ikke rigtigt kaldes en by- kan den ?

Årh jo. Der er da mere end 5 huse!
--
Leyna