Endnu en gammel perle
Fra : @

Dato : 03-12-06 15:50

Endnu en gammel perle så vil ikke i juleræset glemmer Muhammedkrisen
og vores dyrebare ytringsfrihed, eller er det kun dem med den gode
tone og de "rigtige" venstreorienterede meninger der ønsker at glemme?

»Venstrefløjen har stået for at udfordre det tabu-belagte, og at
grænser
skulle overskrides. Jeg undrer mig over, hvordan den nye ømskindethed
har
sneget sig ind på dele af venstrefløjen, som i Muhammed-sagen i stor
udstrækning har undladt at forholde sig til indholdet, men i stedet
placeret
sig efter, at man pr. automatik nu engang helst skal være uenig med
Anders
Fogh og med Jyllands-Posten,« siger Karsten Hønge.

Han mener, at venstrefløjen utvetydigt og klart skal vælge side og
erklære
sig som modstandere af islamismen.

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-06 16:11

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message
> [...]
> Fogh og med Jyllands-Posten,« siger Karsten Hønge.
>
> Han mener, at venstrefløjen utvetydigt og klart skal vælge side og

Godt citat

Efter bedste evne supplerer jeg

Jeg er uenig i, hvad du siger, men jeg vil til døden forsvarer din
ret til at sige det. Francois de Voltaire.

Den store trøst her i livet er at sige, hvad man tænker.
Francois de Voltaire

Ritt sagde om §266b, at den er "latterlig, djævelsk og
betænkelig"

Den, som lader sig fornærme, fortjener fornærmelsen.
Piere Corneille

" Aviser må man ikke lægge bånd på, hvis de skal være
interessante. Frederik den Store

Da hollandske Theo van Goghs myrdedes, skrev hans bror på sin husmur
på privat grund DU MÅ IKKE SLÅ IHJEL og straks klagede byens ledende
imamer over denne racisme, og Amsterdams Kommunes sandblæserhold
fjernede derfor påskriften fra broderens hus. Jeg har siden skrevet
samme fem ord hos mig, - og kommunens tæskehold, autonompøblen,
fjerner det igen og igen.

Der er stor forskel på pressefrihed i de fascistiske og i de
demokratiske stater. I de første har ingen lov at sige sandheden, i de
sidste har alle lov til at lyve. K.K. Steincke

Dersom du lukker din dør for alle vildfarelser, lukker du også
sandheden ude. Tagore, Rabindranath, Indisk Nobelpristager i
litteratur 1861-1941

Det er aldeles barokt at anvende denne kvalificerede
menneskeretsbeskyttelse i §266b som våben mod os, der forsvarer de
ifølge vor kultur mest
fundamentale menneskerettigheder ved på almenforståelig vis at sprede
lys i
det danske misforståelsesmørke om muhamedanismens sande indhold og
karakter. (Glistrup-citat)

Frihedprincippet gælder først fra det øjeblik, vi er i stand til at
forbedre vores situation gennem fri og fair meningsudveksling.
John Stuart Mill

Vi vil ikke lade os brænde for vore meninger - så sikre er vi ikke på
dem. Men vi vil nok gerne lade os brænde for vor ret til at have de
meninger, vi vil have. Nietzsche

Selv om Ekstra Bladet dagligt på forsiden udråbte mig til rovmorder,
ville jeg ikke anlægge sag.
Hvis man vil have en sag frem i lyset,
må man henvende sig til pressen,
der både arbejder hurtigere og er bedre egnet til at finde frem til
sandheden end landets domstole, der ofte er befolket af pæne ældre
herrer uden kontakt med nutiden. Glistrup, 1971

Fra : gb

Dato : 03-12-06 16:20

"@" <1[at]invalid.net> wrote in

> [...]
> ømskindethed har
> sneget sig ind på dele af venstrefløjen, som i Muhammed-sagen i

Kunne du ikke overtales til at ombryde teksten? Det er besværligt at
læse sætninger, som er hakket i småstykker - specielt i længere
citater. Et newsreaderprogram som Xnews kan gøre dette automatisk.

http://xnews.newsguy.com

--
GB

Fra : @

Dato : 03-12-06 16:46

On Sun, 03 Dec 2006 15:19:54 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in

>Kunne du ikke overtales til at ombryde teksten?

sorry,
nu ser jeg jo ikke hvordan teksten ser ud i andre folks programmer,
i mit(Forte Agent 1.93/32.576) eget ser det meget normalt ud

mit program er sat til at ombryde ved 70 karakterer(tegn)

også når jeg henter fra ekstern kilde

men dit indlæg siger mig at dette ikke sker

>Det er besværligt at
>læse sætninger, som er hakket i småstykker

tak tak, jeg er selv en af dem der ***** og ####
når der skal scrolles vertikalt for at læse indlæg

> Et newsreaderprogram som Xnews kan gøre dette automatisk.
>
>http://xnews.newsguy.com

det burde mit programmel også gøre

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : @

Dato : 03-12-06 16:47

On Sun, 03 Dec 2006 15:50:16 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
>Fogh og med Jyllands-Posten,« siger Karsten Hønge.
>
>Han mener, at venstrefløjen utvetydigt og klart skal vælge side og

bare et svar for at se om tekstombrydningen "sucks"

Fra : gb

Dato : 03-12-06 17:20

"@" <1[at]invalid.net> wrote in

> bare et svar for at se om tekstombrydningen "sucks"

Hvad synes du selv?

--
GB

Fra : @

Dato : 03-12-06 18:32

On Sun, 03 Dec 2006 16:19:52 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in

>Hvad synes du selv?

i mit program er det skam vældig læsevenligt med normal
tekstombrydning

andre??