Bundkort / kabinet
Fra : Peter Brun

Dato : 03-12-06 10:48

Når man køber et kabinet, medfølger der, på kabinettes bagside, en ca. 15x4
cm plade (ved ikke hvad den kaldes) med huller der skal passe til stik mv.
på bundkortet. Når man køber et bundkort er det vel næppe sandsynlig at
bundkortets stik tilfældigvis passer til den plade der fulgte med
kabinettet. Nu er mit spørgsmål. Følger der sådan en plade med, når man
køber et nyt bundkort, tilpasset det nye bundkort? Eller er det noget der
skal købes for sig?

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 03-12-06 11:10

"Peter Brun" <peter.brun@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> når man køber et nyt bundkort, tilpasset det nye bundkort? Eller er det

Ja - det følger med nye bundkort - desværre er det tit
noget meget tyndt blik