ORZA
Fra : PØLLE

Dato : 03-12-06 10:31

Er ORZA holdt op ??????????

ORZA's hjemmeside er ikke ændret siden juni og der er heller ikke kommer
nyhedsbreve fra dem.

--
PØLLE

Fra : mr.B

Dato : 03-12-06 11:55

død borte sikkert begravet skrev for 14 dage siden til dem. Og intet hørt
fra dem......

vi må bruge alt det der koster penge men virker

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-12-06 12:55

On Sun, 3 Dec 2006 10:31:10 +0100, "PØLLE" <NoName@NoMail.com> wrote:

> Er ORZA holdt op ?

Er de nogensinde startet med andet end varm luft?

-A
PS: De her blev til overs: ????????? Spar på dem.
--
Hvis du beskyttes af den 'gratis' spam-udsender til privatbrugere,
beskyttes du også mod svar fra mig. Jeg filtrerer de indlæg bort.

Fra : Madsen58

Dato : 03-12-06 23:09

Asbjorn Hojmark wrote:
>--
>Hvis du beskyttes af den 'gratis' spam-udsender til privatbrugere,
>beskyttes du også mod svar fra mig. Jeg filtrerer de indlæg bort.

Fin ide, du har ikke noget imod at jeg også bruger den?

--
Hilsen Madsen

Fra : Robert Andersen

Dato : 21-12-06 05:54

"Madsen58" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fin ide, du har ikke noget imod at jeg også bruger den?

sakset fra spamfighters side:
--------------------------------------
Mission
SPAMfighters mission er intet mindre end at redde verden fra uønskede
elektroniske reklamer.
Hver dag får vi mange e-mails fra glade SPAMfightere fra ind- og udland, så
vi er godt på vej

Den lader vi lige stå lidt

Fra : ShutEye

Dato : 21-12-06 09:32

> [...]
> elektroniske reklamer.
> Hver dag får vi mange e-mails fra glade SPAMfightere fra ind- og udland,

LOL! Det er sgu da for kikset!

Fra : Madsen58

Dato : 21-12-06 10:36

Robert Andersen wrote:
> [...]
> elektroniske reklamer.
> Hver dag får vi mange e-mails fra glade SPAMfightere fra ind- og

Nu må andre jo godt bruge de programmer de vil, men når de begynder at
sende/vedhæft spam for udvikleren, primært fordi at de ikke vil betale for
softwaren,så kommer de i filteret.
--
Hilsen Madsen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-12-06 11:37

On Thu, 21 Dec 2006 10:36:23 +0100, "Madsen58" <madsen58@hotmail.com>
wrote:

> Nu må andre jo godt bruge de programmer de vil, men når de begynder at
> sende/vedhæft spam for udvikleren, primært fordi at de ikke vil betale
> for softwaren, så kommer de i filteret.

Netop.

Jeg forstår altså heller ikke den markedsføring. Jeg vil da aldrig
købe deres software, lige så lidt som jeg vil købe V!agra, en penis-
forlængelse, or whatever.

-A

Fra : Lars Jensen

Dato : 03-12-06 16:34

PØLLE skrev:
> Er ORZA holdt op ??????????
>
> ORZA's hjemmeside er ikke ændret siden juni og der er heller ikke kommer
> nyhedsbreve fra dem.

Orza holdt op? Har de nogensinde været andet end VaporWare?

Lars B

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-12-06 18:15

Lars Jensen skrev:

> Orza holdt op? Har de nogensinde været andet end VaporWare?

Næ, og de fem foregående firmaer som Basse Bergquist har
reklameret for, har heller ikke. Det eneste der undrer mig, er at
Orza ikke er ophørt og erstattet af endnu et 'firma'. Det plejer
ikke at vare så længe.

--
Bertel

Fra : Lars Jensen

Dato : 03-12-06 22:16

Bertel Lund Hansen skrev:

> [...]
> reklameret for, har heller ikke. Det eneste der undrer mig, er at
> Orza ikke er ophørt og erstattet af endnu et 'firma'. Det plejer

Ja, der plejer at være lidt medie-omtale når Basses firmaer drejer
nøglen - og inventar osv. forsvinder :)

Lars B

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 04-12-06 14:08

"Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> wrote in message

> Ja, der plejer at være lidt medie-omtale når Basses firmaer drejer
> nøglen - og inventar osv. forsvinder :)

Hehe ja og hver gang man anklager bazze for at være en fusker så bliver han
sååå sur.. for han har aldrig gjort noget galt.. (eller måske gjort noget i
det hele taget)

Fra : Michael Guldhammer

Dato : 29-12-06 19:47

Hvad er ORZA?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-12-06 20:22

Michael Guldhammer skrev:

> Hvad er ORZA?

Et luftkastel. Basse Bergquist søsætter sådan et engang imellem,
hele tiden med et nyt navn. Måske synes hans sponsorer ikke at
det er sjovt mere, for der er gået længere tid end normalt uden
at han har hittet på et nyt. Orza er bare det sidste.

Hjemmesiden indleder i øvrigt med:

   Glem bare installation, ventetid, abonnementer
   og telefonregninger.

De burde have tilføjet "og internet".

--
Bertel