news.sunsite.dk
Fra : Andreas Falck

Dato : 03-12-06 01:49

.... er de begyndt at lukke deres newsserver ned hver nat. Den senere tid har
det været helt umuligt at bruge denne newsserver om natten.

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 03-12-06 01:54

Andreas Falck wrote:
> ... er de begyndt at lukke deres newsserver ned hver nat. Den
> senere tid har det været helt umuligt at bruge denne
> newsserver om natten.
Tjaaa...ser sådan ud - men man kan heller ikke komme i kontakt
med sunsite.dk eller dotsrc.net
Lader til de kører noget update om natten?

--
Lasse Skovsager
www.hartr.dk - vikingegruppe i Hardsyssel

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-12-06 01:58

Lasse Skovsager skrev i news:45722054$0$14039$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> Tjaaa...ser sådan ud - men man kan heller ikke komme i kontakt
> med sunsite.dk eller dotsrc.net
> Lader til de kører noget update om natten?

Det må da være noget de er begyndt sådan her for ret nyligt. Jeg har da
ellers brugt dem i en hel del år efterhånden.

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Claus Alboege

Dato : 03-12-06 07:40

Hej,

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.dk.invalid> writes:
> Lasse Skovsager skrev i news:45722054$0$14039$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> Det må da være noget de er begyndt sådan her for ret nyligt. Jeg har da
> ellers brugt dem i en hel del år efterhånden.

Vi har desværre oplevet nogle, tilsyneladende periodiske, netværksudfald
de seneste nætter. Vi arbejder med vores ISP på at løse problemerne (det
er ikke kun news det går ud over).

/Claus A
Dotsrc.org Staff

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 03-12-06 12:16

Claus Alboege wrote:
> [...]
> netværksudfald de seneste nætter. Vi arbejder med vores ISP på
> at løse problemerne (det er ikke kun news det går ud over).

Super
Dejligt med noget respons fra jer :)

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-12-06 22:57

Lasse Skovsager skrev i news:4572b278$0$14029$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

[.8 ... ]

> Super
> Dejligt med noget respons fra jer :)

Ja, det er rigtig dejligt at de melder ud, så man ved hvad der er galt.

Tak til Claus.

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-12-06 10:47

Claus Alboege skrev i news:20061203.074003360423500@csa-net.dk

[ ... ]
> Vi har desværre oplevet nogle, tilsyneladende periodiske, netværksudfald
> de seneste nætter. Vi arbejder med vores ISP på at løse problemerne (det
> er ikke kun news det går ud over).

Nå, nu er det åbenbart ikke kun om natten der er problemer

Fra : Niklas Petersen

Dato : 05-12-06 15:32

Andreas Falck wrote:
> Nå, nu er det åbenbart ikke kun om natten der er problemer

Nej, jeg har også haft problemer med at få kontakt til serveren i dag.

Fra : Lasse Skovsager

Dato : 05-12-06 16:28

Niklas Petersen wrote:

> Nej, jeg har også haft problemer med at få kontakt til
> serveren i dag.

Jeg har ingen problemer pt