fejlmeddelelse i opstart
Fra : Søren Madsen

Dato : 02-12-06 21:55

Svoger har bedt mig poste et spørgsmål:

Hans Asus bundkort giver en fejlmeddelelse i form af et langt og tre korte
bib i opstart var det vist. Bagefter sker der vist ikke meget andet end at
der er sort skærm. Nogen der kan fortælle hvad problemet er, eller linke til
en oversigt over fejlmeddelelser? Er spørgsmålet ikke fyldestgørende må
svoger selv komme forbi og låne min skærm.

Hilsen Søren

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 02-12-06 22:23

"Søren Madsen" <soerenmadsenFJERNDETTE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til en oversigt over fejlmeddelelser? Er spørgsmålet ikke fyldestgørende
> må svoger selv komme forbi og låne min skærm.

Måske du kan finde svaret på følgende sider:
http://www.pcguide.com/ts/x/sys/beep/index.htm
http://bioscentral.com/

Fra : Søren Madsen

Dato : 03-12-06 00:12

tak skal du have. jeg tror den første gav svaret
Søren
">

Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 03-12-06 07:47

det er individuelt for hver enkel fabrikat/model
Lars