browservalg
Fra : Per H

Dato : 02-12-06 20:23

hvad er den mest brugte browser udover Msie?

Opera har lidt svært at godtage mink bank.
Vh Per

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-12-06 21:15

Per H skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> hvad er den mest brugte browser udover Msie?
> Opera har lidt svært at godtage mink bank.
> Vh Per

Hvad er dit problem med IE - hvad mangler du i den siden du vil
skifte ?

IE7 har fået rettet de fleste mangler fra IE6.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Per H

Dato : 02-12-06 22:47

On Sat, 2 Dec 2006 21:15:11 +0100, "Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid>
skrev:

>Hvad er dit problem med IE - hvad mangler du i den siden du vil
>skifte ?
>
>IE7 har fået rettet de fleste mangler fra IE6.

det er faktisk en del år siden jeg har benytet IE, men det kan da
være jeg skal prøve igen.

Vh Per

Fra : Per H

Dato : 02-12-06 22:50

skrev:

>Hvad er dit problem med IE - hvad mangler du i den siden du vil
>skifte ?

Kan man ikke klikke på nederste linie så man kan åbne flere vinduer,
og skifte mellem dem?
ligesom i Opera og Avant

Vh Per

Fra : Per H

Dato : 02-12-06 23:01

On Sat, 02 Dec 2006 22:50:24 +0100, Per H <phbyg@SLETprivat.dk> skrev:

> [...]

kan man få v. 7 på Dansk?

Vh Per

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-12-06 00:37

Per H <phbyg@SLETprivat.dk> skrev :

> kan man få v. 7 på Dansk?

Ik' endnu - men skulle vidst snart være her.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Per H

Dato : 03-12-06 00:00

skrev:

>Hvad er dit problem med IE - hvad mangler du i den siden du vil
>skifte ?
>
>IE7 har fået rettet de fleste mangler fra IE6.
Har lige hentet IE 7. Og den er faktisk ret lækker,-
Eneste er at man ikke selv kan generere RSS sider.

f. eks fra QXL

Vh Per

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-12-06 21:22

Per H skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Opera har lidt svært at godtage mink bank.
> Vh Per

Hvis du har BG eller Danske Bank, så gælder det alle andre
browsere end IE - det er den eneste, hvor det kører "rigtigt" - i
alle andre browsere skal du bruge "Active Card" for at logge på,
og det er en lidt besværlig løsning i forhold til den løsning,
der kører i IE.

Derfor beholder mange IE til netbank selvom de bruger andre
browsere til andre ting.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : gil

Dato : 02-12-06 21:55

Jan Vestergaard skrev:

> IE - det er den eneste, hvor det kører "rigtigt" - i alle andre browsere
> skal du bruge "Active Card" for at logge på, og det er en lidt besværlig
> løsning i forhold til den løsning, der kører i IE.

Active Card vil til enhver tid være en mere sikker løsning end din
såkaldte 'rigtige løsning'.

Det er på ingen måde besværligt at bruge Active Card frem for en løsning
der kræver at en nøglefil findes enten på den lokale HD eller på et
externt medie, f.eks. en USB stick.

--
gil