Hestespil
Fra : Majse

Dato : 26-06-01 16:33

Hejsa allesammen.

Jeg tænkte på om der var nogen der havde:

- Riding Star (Gogallop)
- Equestraid 2001 (Gogallop)
- Willowbrook stables (Gogallop)

Skriv og lad mig vide om du har dem eller bare en. Jeg er villig til at
betale lidt men da jeg er en fattig studerende kan jeg ikke betale så meget.

Majse

Fra : sabrina

Dato : 27-06-01 08:33

"Majse" skrev d. 26-06-01 16:33 dette indlæg :
> [...]
at
> betale lidt men da jeg er en fattig studerende kan jeg ikke betale så

Jeg har Riding Star til Playstation. Var det noget???
Hilsen Sabrina

http://www.kandu.dk/

Fra : SarahStrand

Dato : 15-11-01 00:17

"sabrina" skrev d. 27-06-01 08:33 dette indlæg :

> at

> meget.

> Jeg har Riding Star til Playstation. Var det noget???
> Hilsen Sabrina

> http://www.kandu.dk/

Hej Mejse og Sabrina.

Jeg har læst jeres indlæg og vil høre om i har fundet hvad i søgte. Selv
kunne jeg godt tænke mig, at høre om muligheden for at købe både Riding
Star til playstation, Riding Star (Gogallop), Equestraid 2001 (Gogallop)
og Willowbrook stables (Gogallop).

Venligst,
Sarah
Email - harking@mail1.stofanet.dk