Browser
stl_s 3840
arlet 2470
dk-hostmaster problemer
Fra : Ukendt

Dato : 02-12-06 09:56

Hejsa

Jeg har problemer med at få vist søgninger på dk-hostmasters side, hvor man
søger enten domænenavne eller registrator...

Det mærkelige er at jeg har problemet i alle tre browsere, IE 7, Opera 9 og
FF 2.0...

Hvad kan ramme alle tre browsere på én gang...??

Jeg kører med NOD 32 viruscan + ZoneAlarm firewall, det værste er at jeg har
ikke helt styr på hvornår problemet er opstået, så jeg ved ikke helt hvad
jeg kan have foretaget mig som kan give mig problemerne - men nu ved man jo
selvfølgelig også at bare man har med Windows at gøre, så er lidt af hvert
muligt :)

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Rado

Dato : 02-12-06 10:37

On Sat, 2 Dec 2006 09:55:58 +0100, "Ann & Carsten" <aeth ] a [ os.dk>
wrote:

>Hvad kan ramme alle tre browsere på én gang...??

En fejl hos dk.hostmaster måske?

--
Rado

"Men are born ignorant, not stupid. They are made
stupid by education." - Bertrand Russell

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-06 11:16

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> En fejl hos dk.hostmaster måske?

Det er ikke en fejl hos dk-hostmaster, for andre kan godt søge og få noget
ud af det, men jeg har mine problemer, og jeg ved ikke lige helt hvad det
kan være, men et browser problem, plugins, whatever - der er jo så meget der
kan lave ged i det...

Mvh
Carsten, Sandby

Fra : Max

Dato : 02-12-06 10:59

Hej Carsten

> Hvad kan ramme alle tre browsere på én gang...??

En fejl 40 eller en fejl hos DK Hostmaster,

--
Mvh Max

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 02-12-06 14:00

"Ann & Carsten" <aeth ] a [ os.dk> posting:

>Jeg har problemer med at få vist søgninger på dk-hostmasters side, hvor man
>søger enten domænenavne eller registrator...

Jeg har været udsat for samme problem (søgning på domænenavn). Jeg
kan ikke helt huske, om resultatsiden blev vist blot uden data,
eller om der blev oplyst, der ikke var data for domænet (ukorrekt).

Problemet forsvandt dog igen efter noget tid for måske 2-4 uger
siden.

Opera 9.

--
What is life, except excuse for death,