Internet via LAN forbindelse.
Fra : Stig

Dato : 11-12-00 16:28

Haii Jeg sider med to computere i et LAN netværk.
Den ene computer er tilslutet et modem og fungere fint på Internet, Og så
til sagen. Den anden computer vil jeg gerne have til at logge på internet
via den første men jeg ved ikke hvordan jeg laver en internet deling.
Begge computere bruger Win98 2 Editon.
På forhånd tak

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 11-12-00 16:42

"Stig" <Hoejbo30@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til sagen. Den anden computer vil jeg gerne have til at logge på internet
> via den første men jeg ved ikke hvordan jeg laver en internet deling.

Prøv følgende:

indstillinger >> kontrolpanel >> tilføj/fjern programmer >> windows
installation >> Deling af internetforbindelse

Den funktion, du efterlyser, er nemlig indbygget i din version af WIN98.

Mvh
Tonni Aagesen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 11-12-00 17:46

On Mon, 11 Dec 2000 16:27:58 +0100, "Stig" <Hoejbo30@city.dk>
wrote:

> jeg ved ikke hvordan jeg laver en internet deling.

http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=inetshare

HTH,
-A