Julehistorie i 24 afsnit
Fra : rondo

Dato : 01-12-06 13:12

Hejsa,

Jeg ville meget gerne læse en julehistorie med 24 kapitler for min 4
årige datter, men jeg har ikke kunne finde en passende historie hos
den lokale boghandel. Er der ikke nogle gode foreslag til en passende
historie? Kapitlerne må helst ikke være ekstremt lange, da den er
ment som godnathistorie.

På forhånd tak,
Ronnie

Fra : Heidi B. Petersen

Dato : 01-12-06 18:25

"rondo" <newsnospam@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Ronnie

Prøv dette link: http://www.fyldepennen.dk/julekalendere/
der er forskellige julekalender historier du kan printe ud.. Jeg har selv
brugt dem til min 13 årige datter, for der er historier for de helt små og
ungdomshistorier...

Hilsen Heidi

Fra : Brian Olsen

Dato : 09-12-06 21:29

har du prøvet "nisse 0"???
Den er god for børn i alle aldre og især for de små er den helt genial.