Uønsket Yahoo toolbar
Fra : Elin Kuijers

Dato : 01-12-06 21:58

Jeg har uden at ville det fået Yahoo toolbar i Explorer, og kan ikke finde
ud af, hvordan jeg får den fjernet permanent.
vh
Elin Kuijers

Fra : Rado

Dato : 02-12-06 10:36

On Fri, 1 Dec 2006 21:58:20 +0100, "Elin Kuijers"
<elin_kuijers@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg har uden at ville det fået Yahoo toolbar i Explorer, og kan ikke finde
>ud af, hvordan jeg får den fjernet permanent.

Ja man skal øjnene åbne når man installerer noget, for at undgå at få
den virus ind i systemet...

Havde dog ikke nogen problemer med selv at få smidt den ud igen - kan
bare ikke lige huske hvordan. Det burde kunne gøres under
Tilføj/Fjern programmer?

--
Rado

"Men are born ignorant, not stupid. They are made
stupid by education." - Bertrand Russell

Fra : Elin Kuijers

Dato : 02-12-06 17:09

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Rado
>
> "Men are born ignorant, not stupid. They are made
> stupid by education." - Bertrand Russell

Det lod den sig ikke påvirke af. Nu har jeg fjernet hele mappen. Så får vi
se, om den holder sig væk.
vh
Elin Kuijers

Fra : Ole Christiansen

Dato : 03-12-06 08:53

"Elin Kuijers" <elin_kuijers@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det lod den sig ikke påvirke af. Nu har jeg fjernet hele mappen. Så får vi
> [...]
Den er svær at afinstallere. Jeg ryddede også op i registreringsdatabasen,
fjernede alt med Yahoo.

/Ole

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 05-12-06 23:31

Ole Christiansen skriblede:

> Den er svær at afinstallere. Jeg ryddede også op i
> registreringsdatabasen, fjernede alt med Yahoo.

Ja den er svær, men i er nu selv skyld i
problemet, for den er nok kommet da
i installerede Adobe Flashplayer.
I skal bare huske at læse det der står
på skærmen og ikke bare klikke på