Problem i FF
Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 01-12-06 16:26

www.dansk-oss.com/malaga/ har jeg en zip-stat, et zip-forum og en
zip-gæstebog. Zip har ikke fungeret i snart mange dage (forhåbentlig
kommer den snart i gang igen).
Jeg har på siden indsat et par små juletræer og en lysavis, der
ønsker glædelig jul etc. Alt vises fint i IE og Opera. Men i FF
vises lysavisen ikke, og siden bliver aldrig "færdig", fordi den
leder efter zip'erne!
Er der en forklaring på det anden end at prøve at fjerne zip'erne?
--
thomas
En smuk sang http://www.dansk-oss.com/malaga/Ave%20Maria.wma

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-12-06 16:57

ThomasD (dk) skrev:

> [...]
> ønsker glædelig jul etc. Alt vises fint i IE og Opera. Men i FF
> vises lysavisen ikke, og siden bliver aldrig "færdig", fordi den

Validatoren finder 116 fejl (hvoraf nogle dog er gengangere). Jeg
orker ikke at forsøge at trænge til bunds i dem.

Den første er at du ikke bruger en doctype. Uden den er det svært
at få de tre browsere til at opføre sig ens. Denne her er den
letteste at have med at gøre hvad det angår.

<!DOCTYPE html PUBLIC '-//W3C//DTD HTML 4.01//EN' ''>http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd'>

--
Bertel

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 01-12-06 17:18

Bertel Lund Hansen skrev:

> [...]
> at få de tre browsere til at opføre sig ens. Denne her er den
> letteste at have med at gøre hvad det angår.

Du har måske ret, men jeg har dog aldrig tidligere haft problemer i
nogen browser. Er der andre forslag?
--
thomas
En smuk sang http://www.dansk-oss.com/malaga/sola.wmv

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 01-12-06 20:51

ThomasD (dk) skrev:

> Du har måske ret, men jeg har dog aldrig tidligere haft problemer
> i nogen browser. Er der andre forslag?

zip-logoet er vendt tilbage, og FF virker som den skal, tak for
hjælpen
--
En smuk sang
http://www.meditationsferie.net/festsang/03%20Pista%203.wma