installation af ram i Hi-Grade Notino 3400~
Fra : Jacob

Dato : 01-12-06 12:16

Hej

Efter forgæves post i baerbar gruppen uden svar prøver jeg her...

Jeg ligger inde med sådan en fætter, men vil gerne have lidt mere ram i
maskinen, men kan ikke finde hvor jeg skal sætte blokken i... nogen der kan
hjælpe lidt ?

jacob

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 01-12-06 21:07

"Jacob" <jacob@removenetworkz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ligger inde med sådan en fætter, men vil gerne have lidt mere ram i
> maskinen, men kan ikke finde hvor jeg skal sætte blokken i... nogen der

På min bærbar er der ligesom ridset et symbol af en ram blok i bunden af
den, prøv at kig godt efter. der kan jeg fjerne en lille lem, og der under
sidder ram blokken.

P.S. Det er ikke samme bærbar som din. Men det kunne jo være samme system.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Jacob

Dato : 02-12-06 00:34

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969@hotmailNOMORESPAM.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sidder ram blokken.
>
> P.S. Det er ikke samme bærbar som din. Men det kunne jo være samme system.

Hej Jørgen

Det er desværre forsøgt, jeg har haft alle de plader på bagsiden pillet af
uden held...

Mvh Jacob

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 02-12-06 16:10

Jacob skrev:
> [...]

> maskinen, men kan ikke finde hvor jeg skal sætte blokken i... nogen der kan

Min ene klods sidder under tastaturet, du skal typisk fjerne et par
skruer på bagsiden for at få det op.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk