ondt i maven
Fra : Laa

Dato : 26-06-01 15:53

Hej NG!

Kan I hjælpe mig med det her: jeg har i lang tid haft ondt maven, har været
igennem diverse undersøgelser, der har stillet diagnosen
underlivsbetændelse, som jeg nu er i behandling for.
Problemet er bare, at jeg er øm i stort set hele maven, især omkring navlen
og lige midt mellem ribbenene (solar plexus). Derudover døjer jeg meget med
kvalme og en fornemmelse af forspisthed, ved indtagelse af ganske små
måltider.

Hvad kan det være symptom på? Mine blodprøver viste normal lever- og
nyrefunktion samt normal blodsænkning og blodprocent.

Håber I kan hjælpe, nu min læge så *dejligt* har ferielukket de næste 4
uger.
Venlig hilsen
Lise

Fra : Kata

Dato : 26-06-01 17:44

Laa <liseaa@get2net.dk> skrev:
> Håber I kan hjælpe, nu min læge så *dejligt* har ferielukket de næste
4
> uger.

Det er tilladt at gå til en anden læge i ferieperioden...

--
Kata
http://hjem.get2net.dk/kata

Fra : Kat

Dato : 27-06-01 11:47

Laa <liseaa@get2net.dk> wrote in message
> Hej NG!
>
> Hvad kan det være symptom på? Mine blodprøver viste normal
lever- og
> nyrefunktion samt normal blodsænkning og blodprocent.

Har du sure opstød? Har du fået lavet en kikkertundersøgelse af
din mavesæk (gastroskopi)? Er din afføring normal i farve og
konsistens? Taber du dig? Hvad spiser du af fødevarer? Er du
tidligere opereret i maveregionen?
Kom med nogle flere oplysninger....men det lyder som om, at du må

Fra : Laa

Dato : 03-07-01 09:50

Nu tager jeg til den anden læge, tak for svarene!
Hilsen Lise

Kat <katras@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hcdmb$oq4$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Laa