Kan nogen anbefale pladser i frankrig med ~
Fra : Kurt Madsen

Dato : 30-11-06 23:35

Hvert år tager jeg et par måneder til det sydlige og mest
Frankrig. Jeg studerer diverse campingbøger for hvilke pladser
som har en god internetdækning uden held.
Selvom der i pladsbeskrivelser står at man har internet opkopling
og nogle endda har WiFi, så bliver jeg slemt skuffet hver gang.
I den virkelige verden, synes jeg ikke at pladserne lever op
til deres beskrivelser at netforbindelserne. Som regel er det
blot en enkelt PC i hjørnet af receptionen, hvor man kan stille sig
op i en kø.
Nå, men til sagen,
Kan nogen anbefale en eller flere pladser i frankrig med gode
netforbindelse? Gerne med linkhenvisninger.

--
Hilsen Kurt M

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 30-11-06 23:56

Kurt Madsen skrev:
> [...]
> Nå, men til sagen,
> Kan nogen anbefale en eller flere pladser i frankrig med gode
> netforbindelse? Gerne med linkhenvisninger.

Nu ved jeg ikke hvor langt sydpå du vil, men på
http://www.camping-de-la-colline.com/ ved Paris var der ok WIFI signal i
vognen, det kræver dog at du ligger i nærheden af kontoret, da det ikke
dækker hele pladsen.

Pladsen har ikke mere end det basale, men der er pænt og rent,
målgruppen er folk der bruger tiden i Paris og Disneyland, og ikke på
pladsen, RER og Carrefour inden for et par kilometre.

Keld

Fra : Kurt Madsen

Dato : 01-12-06 11:44

> Nu ved jeg ikke hvor langt sydpå du vil, men på

Jeg vil til middel- og atlanterhavet via et par stop på vejen.

> http://www.camping-de-la-colline.com/ ved Paris var der ok WIFI signal i
> vognen, det kræver dog at du ligger i nærheden af kontoret, da det ikke

Paris har ingen interesse.

> målgruppen er folk der bruger tiden i Paris og Disneyland, og ikke på

Jeg har været eifeltårnet flere gange og er for gammel til tivolier.
Så Paris gider jeg ikke mere. Paris pladserne er ringe, triste, dyre
og blot beregnet til et par overnatninger.

--
Hilsen Kurt M