Tiscali holder prikkerunde!
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 26-06-01 14:46

De vil åbenbart hellere bruge penge på navneskift.

Gad vide hvad det vil betyde for service og stabilitet fremover?

Foreløbigt er det ihvertfald gået ud over nogle af dem som brugte tid på
Gameland!

Mvh

Bruno

Fra : Christian Laursen

Dato : 26-06-01 14:49

iddqd@worldonline.dk writes:

> De vil åbenbart hellere bruge penge på navneskift.

Kilde?

Christian Laursen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 26-06-01 14:56

Christian Laursen wrote:

> Kilde?

worldonline.dk.spil

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 26-06-01 15:05

On Tue, 26 Jun 2001 15:55:31 +0200, iddqd@worldonline.dk wrote:

> worldonline.dk.spil

Som er en officiel kilde?

--
Søren O.

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 26-06-01 15:14

"Søren Boll Overgaard" <boll@fw1.dk> skrev i en meddelelse

> Som er en officiel kilde?

Et par ansatte har skrevet at de er blevet sagt op, ifm. med at et kontor i
Jylland er lukket.

Nogen er vist sure: http://www.tiscali.dk/
(jeg får 4 frames med 404, det kan dogvære at det er min browser der
skodder).

Mvh
@nders Ebbesen

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 26-06-01 15:17

Den Tue, 26 Jun 2001 16:13:32 +0200 skrev "Anders Ebbesen"
<anders@ebbesen.org> :

>Nogen er vist sure: http://www.tiscali.dk/

De ting har intet sammenhæng.

>(jeg får 4 frames med 404, det kan dogvære at det er min browser der
>skodder).

Nej, der var flere som oplevede det, men det er så vidt jeg kan
se rettet nu.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Christian Andersen

Dato : 26-06-01 15:25

Morten Kjaer Nielsen wrote:

>Nej, der var flere som oplevede det, men det er så vidt jeg kan
>se rettet nu.

Ikke rettet her.

Også www.worldonline.dk, www.wol.dk og endda www.image.dk giver det
samme. Der er selvfølgelig redirect's på, men alligevel

--
Mvh, Christian
My e-mail address will stop working after a while.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-06-01 15:26

Morten Kjaer Nielsen <mortens.usenet.spamtrap.fra.15112000@gummiand.dk> writes:

> Nej, der var flere som oplevede det, men det er så vidt jeg kan
> se rettet nu.

Jeg får dem i hvert fald stadig. Jeg bruger i øvrigt Opera 5 under
Linux, hvis det skulle have noget at sige.

--
Jacob
Always remember that you are unique, just like everyone else.

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 26-06-01 15:26

skrev i en meddelelse news:e96hjt8g3h8rirkvi4e8lk2ugf9rrgbocn@4ax.com...
> Den Tue, 26 Jun 2001 16:13:32 +0200 skrev "Anders Ebbesen"
> <anders@ebbesen.org> :

> De ting har intet sammenhæng.

Troede jeg heller ikke selv på, men lidt spøjst var det da

--
@nders Ebbesen
Dette er en signatur

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 26-06-01 16:19

skrev i news:e96hjt8g3h8rirkvi4e8lk2ugf9rrgbocn@4ax.com:

> Nej, der var flere som oplevede det, men det er så vidt jeg kan
> se rettet nu.

Nej.

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Mere miljøkemi: http://www.environmental-chemistry.dk

Fra : Gregers Petersen

Dato : 26-06-01 22:47

"Anders Ebbesen" <anders@ebbesen.org> wrote in message
> Et par ansatte har skrevet at de er blevet sagt op, ifm. med at et kontor
> Jylland er lukket.

Kan du sige hvilket kontor?

--
MvH

Gregers Petersen
http://main.internord.dk/~petersen/disclaimer.html

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 27-06-01 07:59

"Gregers Petersen" <Gregers@fjern-dette-Petersen.nu> skrev i en meddelelse
> "Anders Ebbesen" <anders@ebbesen.org> wrote in message
>
> Kan du sige hvilket kontor?

Nope, jeg kender ikke til det.

Der er blot et par ansatte fra noget "Gameland" der har skrevet at de er
blevet fyret. Jeg ved ikke hvor de har sat henne.

--
@nders Ebbesen

Fra : Andreas

Dato : 01-07-01 15:23

On Wed, 27 Jun 2001 08:58:38 +0200, "Anders Ebbesen"
<anders@ebbesen.org> wrote:

> [...]
>
>Der er blot et par ansatte fra noget "Gameland" der har skrevet at de er
>blevet fyret. Jeg ved ikke hvor de har sat henne.
Eeh, i en anden tråd stødte jeg på en oplysning om at WOL/Tiscali
havde overtaget ISP'en "Internord" som vist hørte til i Sindal - det
er sikkert det kontor der menes men, det er ikke noget jeg er 100%
sikker på så..........

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Peter Brodersen

Dato : 01-07-01 22:23

On Sun, 01 Jul 2001 16:23:27 +0200, Andreas <not@me.com> wrote:

> [...]
>havde overtaget ISP'en "Internord" som vist hørte til i Sindal - det
>er sikkert det kontor der menes men, det er ikke noget jeg er 100%

De er ikke de eneste, der er blevet fyret.

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/

Fra : Heine Pedersen

Dato : 27-06-01 11:44

>"Anders Ebbesen" <anders@ebbesen.org> wrote in message

>Kan du sige hvilket kontor?

Samme by som du kommer fra Gregers :)
Internord *hint hint* :)

Mvh
Heine

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 26-06-01 15:39

In article <3B38921B.4F726E66@worldonline.dk>, iddqd@worldonline.dk wrote:

> De vil åbenbart hellere bruge penge på navneskift.

Ja, du har set de store bannere, der hænger overalt.

> Gad vide hvad det vil betyde for service og stabilitet fremover?

Det vil tiden vise.

--
Andreas Plesner Jacobsen | "Though a program be but three lines long,